februari 14, 2008

The Killers <3

By far my most favorite band: The Killers.
Meestal is muziek voor mij een lekkere uitlaatklep waarbij ik mee kan bleren en mijn energie in kwijt kan en is het minder een emotioneel gebeuren. Maar bij the Killers is het echt een ander verhaal. Meestal kan ik bands een week, misschien twee weken flink luisteren en dan is t wel weer even genoeg. Maar deze nummers, deze band, daar ben ik altijd voor in de mood. Dit is nou eens muziek die me echt aangrijpt. Maar goed...


Live @ Lowlands (supervet, kippenvel dat optreden toen en eerlijk is eerlijk, deze opname doet het optreden geweld aan) Nummer: When you were young


Tranquilize, eerste nummer van hun nieuwste album 'Sawdust'

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Zelfde reactie als bij Hard-Fi :P. Ik ken een paar nummers, die vind ik niet heel slecht, maar het spreekt me ook niet erg aan. Maar misschien dat ik er later wat meer van ga luisteren XD.

Micheloz zei

^^ Ach kijk maar, ieder zijn ding he ^^

Unknown zei

Best leuke muziek, maar ik kan echt niet tegen die zanger...

Micheloz zei

Waarom niet? =S

Anoniem zei

The killers zijn nu eenmaal leuk! 8)
xx

Micheloz zei

Go Eline!

Unknown zei

Saaie luie stem, vandaar.