januari 06, 2007

Paintball-pub

Het was véééét!! Paintballen was echt supervet. In t donker, je ziet geen flikker...als een soldaat (-.-) over de grond kruipen, rollen, springen, sluipen, 'tijgeren' en schieten. Zo superstoer...ik was vet smerig maar daar doe ik t voor. T was echt cool. Ik vond t ook echt vet dat we een hele groep bij elkaar hadden. Jammer dat een paar meiden het minder vonden maar daar is niets aan te doen. We gaan dit zeker nog een keer bij daglicht doen! In de nacht schrik je serieus overal van en mijn benen zijn bont en blauw. Maar vet...

En daarna de stad in met 10 man, wat drinken. Compleet uitgescholden worden voor van alles en nog wat bij de Jeronimus (onthou die naam!) en even bij de Twee keer bellen langs om in de pub te belanden van de Drie Gezusters. Was echt super gezellig...echt leuk gehad.
Om half 5 thuis, mijn vader zit aan tafel...was ook net thuis, opgehaald door mijn moeder; die had een uitje gehad met collega's en was ook net thuis. Om 5:15 sliepen we denk ik (na dat kutluchtbed nog opgeblazen te hebben met zijn tweeen) en om 14:30 kwam ik eruit. Ben brak, heb spierpijn en moet eigenlijk leren. Maar goed, die ene dag kan ik wel lijen.

Vet geslaagde dag... =)

Tevens mijn eerste log van dit jaar...bestaat bijna een jaar. Hoe weet ik niet maar schijnbaar vind ik dat er nog genoeg gecomment wordt om ermee te stoppen. Dank ^^

20 opmerkingen:

Anoniem zei

0 comments

helaas, inpakken die handel

Anoniem zei

hahahaah nee hoor mies ik zal commenten...

Lijkt me wel gezellig ja ^^ en gewoon even volhouden dit dagje maar ja die is alweer voorbij! :D

Nou jij ook een gelukkig nieuwjaar he (op mijn logje whihi, geniaal) en ik zal trouw blijven posten 8)

Kusje van Elientje!

Micheloz zei

Oke Eline, heeeel goed. Noem je jezelf niet meer Enlie? ^^ Eline is toch een mooie naam =)

Anoniem zei

Ik heb het overleefd... de it`s dan :P en het was inderdaad VEEETT :D. Heb et echt erg naar m`n zin gehad :)

Unknown zei

Ik was de ownage :D (nou een beetje dan)

En ik ben ook brak :P Mja, over de echte brakheid ben ik wel heen nu :P Maar ok

Micheloz zei

Mjah de brakheid is wearing off...maar toch. EN SPIERPIJN!! Omg...haha ^^;;

Anoniem zei

Ik voel vooral de bovenbenen eigenlijk...:P

Micheloz zei

Onderbuik...benen. Trouwens, mijn schenen zijn echt bont en blauw xD Best...kut eigenlijk.

Anoniem zei

ik heb geen spierpijn, wel allemaal bulten:p
in me nek en op mijn kop
en pijn aan mijn neus! en ja dan kan ik veel pijn hebben:P

Micheloz zei

Hahaha nou moeten we ZEKER nog een keer doen, vooral in de middag wanneer je elkaar sneller raakt haha =P
Ach, t was leuk =D

Anoniem zei

Ik heb nog steeds n plek op m`n reet zitten.. *bedankt rick...* :P. Maar voor de rest valt t bij mij wel mee met de schenen enzo... maarja, jij ging er ook iets harder in he mich :P:)

Micheloz zei

Voor de buitenstaanders...geloof me, dat gaat over het paintballen!!!
Rick heeft niets fysieks gedaan bij Jurgens kont en ik ging NERGENS, MAAR DAN OOK NERGENS...hard in!!

Anoniem zei

haha jurgen je lag gewoon met je kont omhoog dan wordt je daar geraakt he!

Anoniem zei

WHAHAHAHA ;D

Ja Mies ik vind het nu een beetje kinderachtig worden. Tijd dat ik nu wat opgroei of zo ... :P
Ben er mee gestopt. Een nieuw e-mailadres komt er niet .. dat vind ik dan weer te veel gedoe xD Vond het allemaal wel grappig.
Leukste was dat sommigen niet wisten dat ik Eline heette en niet echt Enlie xD Zoals Ingrid eerst :P

Anyway, ik heb vandaag hard geleerd en dat gaat deze komende twee weken ook nog veel gebeuren .. VOlgende week SE-week!! Met herkansing natuurkunde! ieks.

Micheloz zei

Heel goed Eline. Ik vind Eline sowieso mooier klinken dan Enlie (en ik wist t in eerste instantie ook niet...kwam er echt laat achter xD)

Ik heb morgen en overmorgen tenminste...dan weer eventjes rust.

Anoniem zei

*onthoudt zich van ieder commentaar*

Micheloz zei

Heel verstandig...de laatste keer was t nogal...eeh, apart getind.

Anoniem zei

waaarom werden jullie uitgescholden in de Jeronimus? :|

Micheloz zei

Omdat we tafeltjes verschoven...en dat was niet volwassen van ons want we maakten rommel en we moest opflikkeren.

Randdebiel...

Unknown zei

Randdebiel indeed