december 31, 2006

What to do in: 2007

Laatste dag van 2006 ben ik begonnen met drie crackers met pindakaas. Vanavond ben ik gewoon thuis met mijn ouders.
Mijn nieuwe jaar begint met:
- Leren... -_-
- Werken... -_-
- Daarna naar Margo

Wat ik van plan ben is gewoon verder te gaan met studeren en met het leventje zoals t nu gaat. Dus t zit allemaal wel goed.

Wat zijn jullie plannen?

Een hele fijne jaarwisseling en dat alles maar goed mag gaan komend jaar. (verder is Oud&Nieuw vet hypocriet omdat er toch niet veranderd xD)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oud en nieuw is idd aardig hypocriet ja... Zowieso is de kalender een beetje apart. Het leven gaat gewoon door waar het gebleven is. Het is gewoon een goed excuus voor vuurwerk en champagne :P Iedereen nogmaals een goed en gezond 2007 trouwens :)

Micheloz zei

Bluhk...champagne en bier samen was niet goed.
Aaah...

Anoniem zei

:P:P... Da ken ik :)