december 05, 2006

Nieuwe verslaving: het gevolg

(zie log hieronder)
Dat ik midden in de nacht naast Margo wakker wordt, kotsmisselijk en dus drie keer over mijn nek ben gegaan daar. Margo had zelf al een fikse voorhoofdholteontsteking dus lagen we daar naast elkaar...doodziek >_< Heb bijna geen oog dicht gedaan vanacht en heb dus school en werk af moeten bellen. Was echt strontmisselijk...nu gaat het al beter, heb wat vocht en eten in mijn maag maar ben enorm moe en gaar. Net alsof ik teveel gezopen heb...
En wat heeft mijn moeder voor me gehaald: EEN MANGO!! >_<

Heb overigens mezelf wel getrakteerd op de nieuwe DVD van Pirates of the Caribbean =D

buuuh...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

aah mies toch.
Ik wist niet dat je er ziek van kon worden :o

Kom anders maar eens een mango'tje kopen bij mij in de winkel :D hihihihihihihihhihihihi

voor t geval je het nog niet weet, op de Rompert :P

Micheloz zei

Mjah dat wist ik wel. Maar die mango's waren waarschijnlijk niet goed meer ofzo ><

Anoniem zei

Hmmm balen... overgeven van mango`s... that`s a new one :P:)