december 17, 2006

2006

Om maar heel nostalgisch en melancholisch te gaan doen, kijk ik nu alvast terug op mijn 2006.

Niet mijn beste jaar geweest, maar elk jaar heeft wel zijn dingen.
Eerste de slechte dingen (emoooo):
- Ten eerste stopte ik met Pedagogische Wetenschappen na een half jaar. Ik kon het wel aan, maar het theoretische trok me niet en ik kon er uiteindelijk niet mee worden wat ik wou: einde Universiteitsavontuur

- Ten tweede heb ik een kapitaal uitgegeven aan mijn brommer. Nu aan het einde van het jaar zijn we hier thuis er ook achter gekomen dat het bij Kemps (dat is die fietsenhandel) geen zuivere koffie is. Ik heb honderden euro's uit gegeven en bijna alles is kapot geweest. Sommige stukken hebben een luchtje.

- Ten derde: ik ging eind november op controle bij de tandarts; conclusie: één verstandskies moet eruit. Ik ben vorige week een foto gaan maken bij de Jeugdtandverzorging om te kijken of hij eruit gehaald moest worden door de tandarts of door de kaakchirurg. Conclusie daar: alle vier(!) mijn verstandskiezen moeten eruit gehaald worden door de kaakchirurg. Fijn...ik hou mijn gebit heel goed bij qua tandenpoetsen en eten en mijn zusje niet...ik heb altijd de gaatjes, zij niet. En nu moeten ze er bij mij ook nog eens uit. >_<

- Ten vierde werd mijn moeder begin dit jaar heel erg ziek. Ze kreeg het aan haar nieren en het had niet veel gescheeld of ze moest voor de rest van haar leven aan de dialyse (dwz paar keer in de week naar t ziekenhuis om je nieren te laten spoelen/werken). Na veel medicijnen, zwakke en kapotte huid en weet ik t allemaal niet wat, gaat het nu veel beter *klopt af* Gelukkig.

Nu de goede dingen (het kan wel):
- Ik heb een nieuwe, leuke studie gevonden op het HBO: Social Work. Veel leuke mensen, een studie waar ik mijn ei kwijt kan en die ook praktisch gericht is. Ik ga na deze studie iig een paar jaar heel leuk werk doen.

- Ik heb een hele leuke vakantie gehad. Eerst een week met vrienden op Schiermonnikoog, een hele vette week. Daarna een dik weekend Lowlands met voornamelijk jullie (=P). Dat was echt heel vet.

- Natuurlijk het krijgen van mijn vriendin Margo. Kan ik ook niets aan doen...haha ^^ (grapje...auw)

- Ik krijg het nog steeds voor elkaar om mijn oude vrienden van t JBC te houden en ze regelmatig te zien.

- Tot slot: via Laurentz de meest relaxte baan gekregen die er maar te krijgen valt. Heel veel verdienen met heel weinig. Een baan waar ik mijn huiswerk kan maken. =D Wat wil je nog meer? (stfu...)

Waarom zijn de negatieve dingen veel uitgebreider? xþ
Nywayz, komend jaar wordt denk ik iets stabieler qua school. Maar hopelijk gaat er nog veel bier, ketchup en lasagne in. Vakantie is al geboekt, cabaretshows en concert staan gepland en een paintbalklopjacht komt eraan. Komt helemaal goed ^_^

En hoe is t bij jullie geweest?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Euhh voor mij 2006 in een paar woorden samenvatten.... anime, stage, lowlands, vakantie, parijs, zuipen, nieuwe mensen leren kennen, heel veel geleerd hebben :P:)

Micheloz zei

^^ Goh, tenminste nog iemand die reageerd xD

Anoniem zei

neeeeeeeeeeee michel reageerD dat kan echt niet

Anoniem zei

Nee zeg Miesje toch. Fail!

Eehm ...
Positieve dingen: de zomervakantie! Zoooo gezellig met mn vrienden, op de trampoline springen/liggen, sterren kijken 's avonds laat, veel lol hebben en elke dag langs elkaar gaan. Italië was hartstikke mooi (Molveno).
Veel nieuwe muziek leren kennen! En meer concerten meegemaakt, geniaal! Twee in drie dagen!

Negatieve dingen: Eeuh ... Tsja.
het is natuurlijk altijd klote dat papa ziek is, maar ja niets aan te doen he. Behandelingen slaan niet veel aan, maar het is niet zo dat het hartstikke slecht gaat of zo.
Wat ik wel erg vind is dat ik (nu, de laatste weken) mijn beste vriend aan het kwijtraken ben. Dat is wel ff doorbijten. ken hem nu al 4 jaar immers ...

Achjaaa het komt allemaal goed miesje en ik hoop dat voor jou en alle andere mensen 2007 een fantastisch jaar wordt. :) Doe je best maar om dat er naar te maken ^^

Kusjee!!

Micheloz zei

Ja k weet t...op t moment dat ik op PUBLISH klikte dacht ik "kud..."

@Enlie: zorg jij maar dat t weer goed gaat met je beste vriend. Karin had t een beetje vertaald (niet boos zijn he) maar tis stom...gewoon slaan! xD

Anoniem zei

Wat zei ze dan :o Ze weet namelijk niet zo veel van de hele situatie ..
Niet dat ik kwaad op haar word of zo, nee zeker niet ... maar vraag me af wat zij dan 'weet' van het hele gebeuren.

Micheloz zei

Weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ze heeft er ook niet veel over gezegd. Alleen dat hij stom deed nu hij een vriendinnetje had ofzo? En dat jij hem eigenlijk leuk vind/vond en dat niet gezegd hebt.

Anoniem zei

Uhu I know ik heb t nooit gezegd maar 't was overduidelijk xD
Maar anyway, dat komt wel goed. 't heeft wel enorm wat klote dingen met zich meegebracht, maar okee ...
Nu hebk amper contact met hem en vandaag ging het weer fout. Ach als hij het zo fijn vind (me nooit meer spreken ipv elke dag 5 keer) dan kan die oppleuren. Sorry hoor. :P Details zal ik maar niet vertellen daar zal je gek van worden en zul je denken 'vrouwen ... -_-'' ;D
Maar merry christmas miesje! Tis nu vakantie jeeee! :D

Micheloz zei

Mjah Enlie...er zijn nog veeel meer leuke mensen op de wereld ^_^ Niet te lang stil staan bij één iemand die stom doet ;)
Jij ook fijne dagen!

En idd, lekker vakantie!!

Anoniem zei

Whihi hij kwam vandaag langs en we hebben (in mijn kamer met vloerbedekking en drumstel en keyboard) een watergevecht gehouden! ;D


En 'k ben idd alweer op zoek naar mijn volgende slachtoffer =8 (6) Muahahahaahahah!