februari 07, 2007

Snijden

Brrr...morgen gaan mijn eerste twee verstandskiezen eruit. Ze moeten eruit gesneden worden door de kaakchirurg en ik hik er heel erg tegen aan =S Heb eigenlijk stille hoop dat ie zegt: "nooou, wacht er maar even maar" ... of dat ik PER ONGELUK mijn foto en gegevens vergeet hehe =P Maar goed, de kans is gewoon 99% dat ze eruit gaan. En dan moeten die andere twee ook nog een keer oO
Ik vertel nog wel hoe t ging...buuuh.

Duty Report 1.: ik zit nu met een koelelement tegen mijn wang. Ingreep was maar 5 minuten en nu heb ik een dikke kop (voor mijn gevoel althans)

Duty Report 2.: verdoving is uitgewerkt en mijn kaak voelt enkel stijf ofzo. Verder nergens last van =) *afkloppen*

Duty Report 3: Tis nu de volgende dag en ik heb nergens last van. Voel t natuurlijk wel maar niet bewust. Ik heb mazzel gehad!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

aaaaaaaaaah beterschap miesje! ben je nu je verstand voor de helft kwijt?

Micheloz zei

Nee hoor Rickje, wees maar niet bang. Die ben ik allang verloren!

Anoniem zei

iel lijkt me ook eng.. skerkte mies! xxx

Anoniem zei

*sterkte


waarom kan je je berichtjes niet meer wijzigen.. >-<

Micheloz zei

Dat heb je hier nooit gekund =S Wel stom he
Maar iig bedankt Chris =D

Anoniem zei

hahahahah mies toch ! Die 2e post.

Ik ben ook als de dood voor kiezen trekken of zo! Heb het nog nooit gehoeven maar aaaahhh lijkt me zo vies en goor en au en ieieieieieiu :(

Anoniem zei

Nou t valt allemaal reuze mee maar ik moet nog een keer dus ik moet niet te hard roepen xD

Anoniem zei

ach ja je moet er iets voor over hebben om het ivoor te laten blinken he;)

Micheloz zei

Nou dat ivoor blinkt niet meer hoor. Tis meer mijn tandvlees dat nu blinkt XD