februari 11, 2007

Schaatsen (2)

In Februari vorig jaar logde ik al over de Olympische Spelen in Turijn. Schaatsen is echt een sport die geweldig is om te volgen op tv. Ik wist eigenlijk half en half wel dat t dezer dagen het WK was maar ik heb het verzuimd om te kijken. Ik had gelezen dat Wüst wereldkampioene is geworden dus ik ben net beneden de laatste rit bij de mannen gaan kijken en heb gezien hoe Sven Kramer op een geweldige manier wereldkampioen is geworden met een nieuw wereldrecord in t Thialf.
Vind ik het toch best jammer dat ik niet beneden ben gaan zitten vandaag...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

muahahaha ik heb 3 dagen niet veel anders gedaan

Micheloz zei

Mjah ach... =) Volgende keer beter he ^_^

Anoniem zei

Toch wel knap :) Ik heb het ook niet echt gevolgd, maar dat gewoon de mannen en de vrouwen oppermachtig zijn :P en ook niet voor de eerste keer :)

Micheloz zei

Schaatsen is een echte Nederlandse sport he...