februari 20, 2006

Wat een prachtige vrouw...

is die Marianne Timmer.

Vanmiddag tijdens het werk heb ik echt keizenuwachtig naar 't schaatsen zitten kijken en toen Marianne Timmer zó goed reed, was ik echt in een jubelstemming.
Wel raar, als je daar in je eentje achter die receptie zit.

Ik moest echt heel erg lachen toen ze die gouden plak had, gewoon omdat ik blij was. K vond het echt zo gaaf voor d'r, ze had zo haar best gedaan!

Net de avonduitzending van de Winterspelen op Ned. 2 zitten kijken, waar Marianne Timmer ook zat en toen kwam er live-verbinding met Studie Voetbal, waar haar vriend (en aanstaande echtgenoot; hiervoor moet je die uitzending gezien hebben, echt zo grappig!) Henk Timmer (naam is toeval voor de leken; keeper van AZ) zat. Ook een geweldige (en nuchtere) vent. Ik kon net echt niet stoppen met die lach.

Echt een hele leuke vrouw!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Drie hoeraasch

HOERAASCH

HOERAASCH

HOERAASCH!

Anoniem zei

Uhuh uhuh... ik heb gisteren ook zitten kijken... Echt een knappe prestatie :D 8 jaar geleden laten zien dat je de beste van de wereld bent en dat nu gewoon nog een keer doen... Het is ook zo`n sympathiek iemand en ik vind dat ze het verdiend heeft na die pech op de 500 meter :)

Anoniem zei

Wüst is nog veel cooler;)

Anoniem zei

Oke... die kwam ook aardig onverwachts bij de 3000 meter... Da klopt :)

Micheloz zei

Niet Rick, Timmer is veel cooler!! En beter!

Anoniem zei

we zullen zien op 1500 meter;)

Micheloz zei

Telt niet. Volgens Henk Timmer heeft ze daar geen kans op goud ofzo. Ik denk dat Timmer nu wel haar sterkste kruit verschoten heeft. Maar ik hoop met heel mijn hart en ziel dat ze t toch haalt!

Anoniem zei

Wust kan mssn wel hard schaatsten, maar ze is nog veel lelijker dan hoe hard ze kan schaatsen..