februari 15, 2006

OST

Ik ben echt gek op official soundtracks van tv-series, films etc.
Naruto, Bleach, films als Harry Potter, Lord of the Rings, Braveheart etc. zijn echt verzamelingen die ik veel luister.

Pas geleden heb ik zitten zoeken op soundtracks uit ER en het verbaast me echt wat voor leuke muziek ze daar eigenlijk uit de radio laten draaien óf wat voor achtergrond muziek ze gebruiken.
Als ik die nummers zo zit te luisteren kan ik me helemaal voorstellen wat voor scene erbij hoort.

De muziek in ER is wat ouder en iets meer van vroeger in tegenstelling tot de muziek van Grey's Anatomy, wat allemaal wat moderner en jonger is, maar zeker niet minder.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm... zou je me een paar van die ost`s kunnen geven :P:)... Ow en geef vooral die van moulin rouge als je die hebt... die heb ik gisteren zitten kijken en k blijf em geweldig vinden :D.. (hij komt vanavond op tv btw :))

Micheloz zei

Heb ik niet, daar geef ik nu ook weer niet zoveel om; Moulin Rouge

Ze zijn makkelijk te downloaden.

Anoniem zei

tsss... gewoon geen smaak :P... oke, gewoon als torrent files denk ik dan he? ik heb wel de ost van shrek 2 trouwens... dies ook wel lache :P:)

Micheloz zei

Als torrents maar je kan ook gewoon de speellijst van internet afhalen en de liedjes los downloaden via Limewire, Morpheus, WinMX etc. etc.