februari 21, 2006

Voetbal kijken is goed voor je relatie

"Voetbal kijken is goed voor je relatie. Tot deze conclusie kwamen onderzoekers van het Engelse 'Mental Health Foundation'. Tijdens het volgen van een voetbalwedstrijd komt de vrouwelijke kant in de man naar boven, wat bevorderlijk zou zijn voor de relatie

Mannen lijken volgens de onderzoekers heel andere mensen wanneer er een voetbalwedstrijd bezig is. Supporters laten hun emoties dan op de vrije loop: Ze wenen, pakken elkaar vast en doen nog veel meer dingen die zij anders nooit zouden doen.

Dit zou bevorderlijk zijn voor de emotionele ontwikkeling van de mannelijke voetbalfanaat én voor de relatie met hun partner. Voor mannen die van hun vrouw niet meer naar het voetbal mogen moet dit hét gedroomde resultaat zijn: Zij kunnen voortaan zeggen dat ze aan hun relatie gaan werken. " (bron: http://www.voetbalbalprimeur.nl )

Ik moest echt lachen toen ik dit las.

1 opmerking:

Anoniem zei

Da kan ik me goed voorstellen! :P:D... het moet nie gekker worden... :) Dat mensen serieus de moeite gaan nemen om dat onderzoek uit te voeren... wat moet ik me daar trouwens bij voorstellen... Ze laten 100 mannen een maand lang voetbalwedstijden kijken en kijken dan of hun relatie verbeterd is ten opzichte van mannen die niet naar voetbal kijken??? Echt onzinnig tijdsverdrijf :S:P