februari 21, 2006

Schaatsers

Het valt me op dat al die schaatsers en schaatsters een stuk sympathieker en minder arrogant zijn dan voetballers. Ik vind voetballers vaak een beetje uit de hoogte doen en ze gedragen zich soms alsof ze meer zijn (niet alle voetballers he...)

Alleen Chad Hedrick(schaatser) en, in mindere mate, Shani Davis (schaatser) vind ik niet zo sympathiek. Vooral Hedrick heeft nogal een hoge pet op van zichzelf. Op zich niets mis mee, vooral als je zo'n goede schaatser bent, maar hij laat het ook wel zo duidelijk merken.
Op een verkeerde manier...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben ik toevallig volkomen met je eens... Die vent doet echt alsof hij alles is... `Ik win alle 5 de afstanden...` oke je kan zelfvertrouwen hebben maar ik vind dit toch echt arrogantie inderdaad... En die shani davis is idd heel anders... alleen die heeft z`n moeder nou niet bepaald mee...

Anoniem zei

Yeah, Hedrick is een nerd