februari 07, 2006

ER


Zoals misschien bekend bij de twee mensen die dit lezen ( =P ): Ik ben een enorm fan van de ziekenhuisserie ER. Ondertussen was ik bij Net5 beland bij seizoen 7 en die was afgelopen vrijdag afgelopen. En waar ik al bang voor was is ook gebeurd: Net5 is weer opnieuw begonnen. Zoals ze wel met meer series doen omdat de series niet geheel opkopen. Ze hebben van ER maar 7 seizoenen opgekocht i.p.v. alle 12. 8, 9, 10, 11 en 12 zijn in handen van de AVRO. De AVRO gaat seizoen 9 een nieuwe kans geven in de zomer! Dus ik moet nog maanden wachten voordat ik nieuwe afleveringen krijg...en als ik dan op vakantie mis ik nog een hoop. Daarnaast mis ik dus ook nog eens seizoen 8.
Ik heb al verschillende keren klachtbrieven naar Net5 verstuurd vanwege fouten die ze maken. En voor jullie lijkt het allemaal overdreven maar ik kijk graag mijn tv-series en als ze dan afleveringen zomaar overslaan (Charmed red.) of ze kopen series niet helemaal op (ER, Friends red.) dan irriteer ik me daar mateloos aan.
Ook kennen ze bij Net5 het fenomeen winter -en zomerstop. Dan kappen ze een serie gewoon af, midden het seizoen (Charmed, Lost red.) om ze vervolgens te gaan 3 of 4 maanden later te gaan vervolgen, maar niet voordat de laatste 3 uitgezonden episodes nog eens zijn herhaald.
En dan vinden ze het raar als mensen afleveringen gaan downloaden...
Bij Lost was het zelfs zo dat ze geloof ik 7 of 8 afleveringen hebben uitgezonden en vervolgens een winterstop van 4 of 5 maanden inlassen en daarvoor kwam de serie Medium in de plaats.

Ik irriteer me eraan ... nu vind ik ER zo goed dat ik ook de herhalingen blijf kijken, ook al heb ik de DVD-boxen van season 1 t/m 4.

I rest my case... (ik wou dat meer mensen hier kwamen =P xD)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Yo, maak er maar 3 mensen van :p

Micheloz zei

^^ Fijn xD Anonymous ^_^

Anoniem zei

Ach ja is beter dan niks... tja, zo kun je voor andere zenders eigenlijk hetzelfde verhaal vertellen toch? maar net 5 is zoals jij het zegt idd wel een rotzender als het gaat om je series... maarja, ze zenden ze tenminste wel uit :)