maart 17, 2007

Even rust...

2 april vertrek ik met Margo voor een midweek naar Vlieland, lekker even rust. We hebben een bad & een vaatwasser, waardoor we 2x zoveel geld kwijt zijn xD Haha.
We hebben t allebei heel druk met school en we hebben de rust echt even hard nodig. Dus er even lekker tussenuit.
School is zwaar hectisch op t moment, aangezien de groepsopdrachten je om de oren vliegen en de tentamens nu wel heel dichtbij zijn.
Overigens zit ik op Vlieland, wanneer mijn overige klasgenoten (de meesten) herkansingen aan t leren zijn en maken. Heb ik even mazzel...

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Vlieland is mooi :D Ben er zelf twee keer geweest. Volgens mij had Margo me een keer gezien op de veerboot, ghehe.

En toe maar hoor, een bad en vaatwasser...al kan ik het bad nog wel begrijpen ;) :P

(Hoi Mich, ik lurk al een tijd op je blog, maar dit is dan m'n eerste comment. XD)

Micheloz zei

Wow ik merk t Cynthia! Jeeeeej! =D
Goed zo, tenminste nog bezoekers ;_; ik was al bang dat niemand meer kwam en postte.

Ben benieuwd, Schiermonnikoog is ook mooi dus ik verwacht een beetje tzelfde.

(vaatwasser toch ook? Ik heb vakantie joh! =P)

Anoniem zei

Een vaatwasser is op zich ook wel relaxt... :D :P

En btw, je avatar is geweldig. Kon is zo zielig XD.

Micheloz zei

Ja haha =P Je bent toch net begonnen met Bleach? Of beledig ik je nu?

Anoniem zei

Ik ben net begonnen met de anime (ik kijk eigenlijk random episodes XD), maar de manga download ik al letterlijk jaren =D.

Dus JA, JE BELEDIGT ME!!

;)

Micheloz zei

Deels...want je bent wél begonnen met de manga maar pas met de anime. Dus ik heb je een beetje beledigd =P

Anoniem zei

Lees je trouwens ook de manga? Of volg je alleen de anime?

Micheloz zei

Enkel de animé...als die afgelopen is ga ik de manga wel lezen.

Anoniem zei

*dacht toch echt dat hij al gereageerd had* Bij deze dan :) Alavst heel veel plezier jullie ;) Maar da gaat zeker lukken denk ik :)

Micheloz zei

Dat denk ik ook wel, heb er zin in. Vooral omdat t nét na mijn tentamens is.

Anoniem zei

Wel goed getimed idd :P:). In die week heb ik dus mijn tentamens...

Micheloz zei

Haha ik zal aan je denken als ik aan t bier zit =P

Anoniem zei

Ook aan mij ook aan mij!!!

Micheloz zei

Vooruit dan, ook aan uwes.