maart 24, 2007

Weer even er tegenaan...

Aankomende donderdag heb ik twee tentamens en dan zit het blok er weer op. Heb gisteren afsluitende activiteiten vertoond met mijn groep, maaaaaaarrrr...we moeten nóg een aflsuitende film (de zoveelste) maken, eentje die ook nog eens naar het filmfestival kan gaan. En aangezien ik over een dikke week op Vlieland zit wordt dat weer lekker krap.
Maaaaar als dat allemaal achter de rug is heb ik nog verschillende dingen om naar uit te kijken zoals Vlieland, cabaretvoorstelling van Lebbis, een Dorus' ... BBQ in België en nog wat dingetjes.
En Pasen ... ¬¬ xD

Maar voor nu, eerst ff leren...even mijn best doen.
Hoe zit t bij jullie?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien dat ik dit jaar wel slaag... hoera

Anoniem zei

Druk met opdrachten.. waaronder illustraties en korte animaties. En ik heb sinds kort een cursus webdesign; best wel leuk om te leren :D.

Veel succes met je tentamens!

Micheloz zei

@Linda: succes! =D
@Cynthia: leeeeuk, jouw dingen klinken kei-interessant! ^__^ En bedankt =)

Anoniem zei

Het is nu rustig. Het project is ingeleverd, morgen naar school voor mechanica, dan een dag vrij, dan presentatie voorbereiden en dan de presentatie zelf... Hmmm aan de andere kant is het toch nie zo rustig, aangezien ik ook nog voor tentamens moet leren

Micheloz zei

Ik moet nog twee dagen leren maar ik doe er niet veel voor aangezien t toch slap lullen is.

Anoniem zei

SE-week!
In totaal (met mondelingen én practicum erbij) 11 proefwerken/mondelingen/practica
-_-
'k Denk wel dat ik slaag dit jaar, ik hoop dat ik biologie en wiskunde hoog kan houden en dan slaag ik met een 5 voor natuurkunde!
Gok ik. Hoop ik. :P

Micheloz zei

Kom op Eline, beetje doorzetten en t komt helemaal goed!
Als je volgend jaar hard moet werken, moet je t nu ook kunnen! ;)
Je kunt 't!