december 22, 2007

Stage

Met Kerst voor de deur begint voor ons tweedejaars Social Work CMV'ers de tijd te dringen: we moeten op zoek naar een stage. Of eigenlijk moeten we het al weten wat de sollicitatiebrieven en de CV's moeten al af zijn. Vóór de rondleiding op de Brede Bossche School in de Haren, Donk, Reit had ik voor mezelf al besloten dat ik daar stage wil gaan lopen. Het heeft alles wat ik zoek: een brede doelgroep (namelijk de hele wijk, ik ga voor de kinderen en de jeugd), een wijktheater, sportaccomodatie en gewoon de ruimte. Daarnaast ligt het lekker in de buurt, in mijn eigen stad. Kan ik lekker aan de slag met eigen projecten. En ik dacht dat ik de enige was! Maar achteraf leek het voor meer mensen wel een interessante optie. Dus ik heb al wat mensen gemaild voor een stageplek. En anders moet ik verder gaan zoeken en kan ik eens gaan kijken bij Bosschtion, de Bossche tv-zender. ^_^
Maar eerst moet ik t komende half jaar met een werkgroep projectstage gaan lopen. Ik had eigenlijk met mijn huidige werkgroep afgesproken om een project te gaan doen van een oud docente van ons, maar onze Studieloopbaanbegeleider heeft besloten alles om te gooien. Weg idee...
Eerst de vakantie!! Dan blok 2 afmaken, twee blokken projectstages (en ondertussen ook nog vrije vakken), dan zomervakantie en dan is dus 10 maanden stage aan de beurt. Zonder enige vorm van vergoeding. Oh nee, dat mag ik niet zeggen, ik leer er namelijk wel van!

Kerstliedjes op SkyRadio, helemaal hip!

Geen opmerkingen: