mei 18, 2008

Squashen is voor mij...

Alles behalve squash.

Op de baan:
- Om de twee punten over de grond schuiven in de hoop de bal nog te kunnen raken (lukt vaker dan je denkt).
- Om de twee punten weer een bal mis slaan die je makkelijk had kunnen hebben (ik kan beter gaan liggen).
- Rare geluiden maken die echoën in de squashruimte.
- Op en neer springen tussen de services door, gepaard met geschreeuw.
- Gesprekken van een half uur.
- Omdat je elkaar door de echo niet verstaat.

Buiten de baan (kijkend naar vrienden die ook niet squashen):
- Kijken waar ik allemaal vleeswonden en oorlogswonden van het schuiven heb (die schaafwonden zijn gemeen).
- Gezegdes en spreekwoorden op zo'n danige manier verkrachten dat het grappig is.
- Dingen roepen naar degene die aan t squashen zijn zodat ze wéér naar ons toe moeten komen om te vragen wat er nou is.
- Nog meer slechte grappen.
- Om de twee seconden zweet van mijn hoofd vegen.
- Met onze rackets een voorwerpenronde á la de Lama's houden.
- Dingen gooien naar degene die aan t squashen zijn.
- Omdat ze een gesprek van een half uur aan het houden zijn omdat ze elkaar niet verstaan.
- Grappen...?

En ook nog squashen natuurlijk. En t gaat altijd redelijk tot goed.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Herkenbaar XD

Micheloz zei

Fijn, een zielsverwant. Nog toevoegingen?

Anoniem zei

En ik maar denken dat je altijd zo braaf aan het squashen bent XD.

:P

Anoniem zei

Euhhh.. jezelf al niet meer verbazen over het feit dat sommige mensen er niet zijn? Er hopelijk wel een beetje begrip voor kunnen opbrengen, maar het toch wel een beetje vervelend vinden? Ergens ook denken dat zondagmorgen niet de meest optimale tijd voor squash is?

Verder mijn excuses... maar het was weer gezellig op het feestje waar ik was en had maar drie uur geslapen..was dus niet echt in een squashbui. Komende zondag beterschap... at least i hope so :) Maar jullie vermaken je ook makkelijk zonder mij zie/hoor ik zo..

beterschap mies ;) dat de wonden maar snel mogen genezen!

Micheloz zei

@Cynthia: tja, buitenkant zegt niets over de binnenkant...
...=S

@Jurgen: Ik neem niet eens de moeite meer om me te verbazen =P