juli 08, 2008

Nintendo DS

Eigenlijk vind ik Playstations, Nintendo's en Xbox-en toch wel erg vet. Maar om de een of andere reden kom ik nooit verder dan t te spelen bij iemand anders thuis. Ik heb vaak op t punt gestaan om een Playstation 2 te kopen, maar ik ben voor wat betreft spullen kopen voor mezelf vrij gierig.
Maar Margo was uitgekeken op haar zwarte DS en wou graag een blauwe en omdat ik stiekem wel graag een handheld wil hebben (mijn laatste was de originele Gameboy, die t nog uitstekend doet) heb ik die van haar over gekocht en zij heeft een nieuwe. Perfecte deal!
Alleen...ik weet niet welke spelletjes ik moet gaan kopen. Ik heb nu Full Metal Alchemist gekocht, een spel gebaseerd op een hele vette animeserie. T spel valt echter tegen en ik ben volgens mij al over de helft na, ik denk, 2 a 3 uur spelen.
Dus nu ... moet ik nieuwe spelletjes gaan kopen. Maar zoals gezegd, ik heb geen idee. En voor iemand die nooit spellen kopen voor op de PC/PS/Wii etc. en enkel DVD's koopt die afgeprijsd zijn, is t even wennen om spellen van 45 euro te moeten kopen.
Iemand nog speltips?

In ieder geval: YES!!!! Ik heb een DS... =D
(en tis vakantie dus ik kan me wel vermaken als ik eenmaal de juiste games heb)

Tevens mijn 250e bericht. Hoezee!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

POKÉMON POKÉMON POKÉMON POKÉMON! D:

Ik wil je aars schoppen! D:

Micheloz zei

Hoi Jimmy ^___^

Pokemon koop ik misschien ook wel =) Al heb ik...Diamond al uitgespeeld op de DS van Margo een paar maanden terug =P

En je blijft van mijn kontje af =P

Unknown zei

Pokémon is idd altijd een must voor je gameboy.

En je moet Nintendogs kopen, puur omdat het suf is!

Micheloz zei

Pokemon is wel vet hoor ^^

En Margo heeft Nintendogs XD Niets voor mij, wel voor haar =P

Cynthia Lim zei

Yay Mich heeft ook een DS! :D :D

Mario Kart!
Mario Party!
Warioware!
En De Magische Eenhoorn natuurlijk! :P

Misschien is Elite Beat Agents iets voor je? Of Guitar Hero, moet je er wel zo'n extra ding bij kopen wat je aansluit op je DS. Ik weet trouwens ook niet wanneer dat uitkomt, of dat het al uit is.

En verder heb ik mijn roze DS nog niet zo lang, dus ik ben me ook aan het oriënteren :D.

Micheloz zei

Ik heb al een lijstje gemaakt met spellen die me vet lijken =D Dus ik ga dadelijk shoppen met Margo xD

Anoniem zei

GUITAR HEROOOOO!!!!

zeker weten ^^

Micheloz zei

Die lijkt me niet zo boeiend voor op de DS.