juni 26, 2009

Michael Jackson

Oke mensen...ik weet het. Hij heeft echt een hoop betekend voor de muziekwereld en betekende nog steeds veel. Voor veel mensen was en is hij nog steeds een grote idool, ondanks al zijn fratsen en eigenaardigheden. De beste man was nog niet zo oud en had al heel veel op zijn levenslooplijstje staan.
Maar in zonsnaam, wat duikt de media er weer als een idiote, massale gek op. Niet te geloven! Nou ben ik de hele middag weg geweest en heb ik er verder niets van gehoord, maar meteen een hoop complottheorieën, verdriet en eerbetonen. Ik had het er nog met Margo en twee anderen erover: de radio's gooien nu alle platen van de zanger er tegenaan. Commercieel gedoe en nog eens gruwelijk hypocriet want normaal hoor je hem nauwelijks meer. Maar er niets mee doen is natuurlijk ook raar.

Ik ben benieuwd hoe mensen gaan reageren als er iets met mij gebeurd. Mij zal je niet horen zingen op de radio.
Misschien maar goed ook...

En zoals het natuurlijk hoort, zeer oprecht: Rust in vrede, meneer Jackson.

PS: Door erover te bloggen draag ik natuurlijk ook mijn steentje bij aan het hele gedoe. Daar ben ik me van bewust. xD

2 opmerkingen:

Unknown zei

http://files.kruzen.com/072003/michaeljackson.jpg

Micheloz zei

Oh my dear sun! Erg Marijn, erg... =P