juli 23, 2009

Hardlopen

In overleg met mijn Mensendiecktherapeut is besloten dat ik mijn eigen therapie moet gaan verzorgen, in de vorm van beweging en conditietraining. Hardlopen leent zich daar perfect voor, maar ik moet wel lopen op een zachte ondergrond. Bos! Dus samen met twee vrienden hebben we de taak op ons genomen om weer jong en goddelijk te worden. Afgelopen dinsdag zijn we begonnen, in de Drunense Duinen en ik ben zojuist thuis gekomen. Het valt allemaal wel mee met mijn conditie. Maar wat niet meer viel is de route van vandaag. Wat een sof! We zijn om twaalf uur begonnen en JH moest rond 13:00 uur echt terug. Nou hadden Laurentz en ik hem al gewaarschuwd dat dat niet zou lukken maar dit was wel erg drastisch...
20 km en 3 uur later heb ik gemerkt dat ik benen heb. Das lang geleden! Ons briljante plan om een looproute te volgen viel uiteindelijk in t water toen we 1½ uur later aan de andere kant van de Drunense duinen uitkwamen. We hadden de mountainbikeroute genomen...vandaar al die heuvels.

Maar we gaan zaterdag weer, kijken hoe t dan gaat, na een avond van bier en vlees op vrijdag xD

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben zo blij dat ik niet meedeed XD

Micheloz zei

Pfff...meisje!

(daar heb ik je mooi tuk!)