augustus 29, 2009

FC Den Bosch - SC Cambuur

Na vorige week naar Ajax - Slovan Bratislava te zijn geweest, ging ik nu naar de Europese topwedstrijd FC Den Bosch - SC Cambuur.

Als klein kindje ging ik altijd met mijn vader naar FCDB en enkele seizoenen geleden heb ik nog een blauwe maandag een seizoenskaart gehad, wederom met mijn vader.

Daarom was het nu leuk om weer eens naar Den Bosch te gaan kijken, ook nu weer met mijn vader.

De wedstrijd was leuk, leuker dan Ajax, eigenlijk. We zaten dichtbij het veld, in tegenstelling tot de ijzingwekkende hoogtes van de ArenA. En nu zaten de enthousiastelingen ook niet bij mij in het vak, wat het een stuk leuker maakte om ze diverse liederen te horen scanderen. En ze zongen ook geen verwarrende liedjes over Joden, enkel over Bosschenaren.

De wedstrijd was doelpuntrijk, helaas niet in het voordeel van FCDB. 2-4 hebben ze verloren, onverdiend.
Maar ik vond het eigenlijk wel voor herhaling vatbaar, dus hopelijk gaat t de komende tijd beter en degraderen ze niet naar de Topklasse (wat een naam...).


2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik wil anders wel een keer naar FCDB weer.

Micheloz zei

Nou, dan doen we dat toch een keertje met zijn allen =)