juni 15, 2006

Geslaagd?

16 juni vorig jaar begonnen onze mentoren vanaf 15:00 te bellen naar de 6V'ers, om door te geven of je geslaagd of gezakt was of nog een herkansing kreeg. Het staat mij allemaal nog heel goed bij, vooral de koude handen en voeten en tegelijkertijd het zweet dat uren van tevoren al uit brak. Ik heb toen uren op MSN gezeten en hysterisch zitten typen met een hoop mensen, die er allemaal even erg aan toe waren als ik.
Vandaag heb ik die oude gesprekken met Marijn en Kris terug gelezen en hoe verder ik kwam in t lezen van t gesprek, hoe zenuwachtiger ik weer werd. Langzaam maar zeker werden er, veel te laat (ze begonnen drie kwartier te laat met bellen), mensen gebeld met de uitslag. Ik was toen zenuwachtiger voor Daphne dan voor mezelf (dat was echt ontzettend overtrokken, zoals ik constant bleef vragen hoe t met Daf zou zijn =P maar ja, je gunt t je vrienden)
Toen uiteindelijk de telefoon ging nam ik op met: "JAAAAAAAAH?!?!?!"
De telefoon was nog geen een keer helemaal over gegaan, zo snel ging het. Een lachende mevrouw Wijers vertelde me dat ik geslaagd was, zonder onvoldoendes en zelfs met een eindcijfer 7 voor wiskunde. =)
Als ik het allemaal zo terug lees weet ik hoe erg de spanning was toen en ik leefde dus ook weer helemaal mee met mijn bekenden van het huidige 6VWO (en een enkele Havo'er).
Verreweg de meesten zijn gelukkig geslaagd...en ook Hao kreeg vandaag zijn uitslag en godzijdank heeft hij het ook alsnog gehaald, na een jaar Koning Willem I.
Nog een iemand wil ik wel ff sterkte wensen en maak je maar niet te druk, uiteindelijk gaat het balletje vanzelf de goeie kant oprollen. ^_~

In ieder geval...die periode vorig jaar was slopend maar ook wel een beetje leuk, de ontlading die er toen ook was, ook bij mijn familie en 's avonds bij mijn (iig...de meesten) klasgenoten, hartstikke goed.

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Dát waren nog eens tijden XD

Omg, echt, dat drie kwartier te laat beginnen met bellen was echt verschrikkelijk 8/ Weet ik nog goed, werd helemaal gek :P

Anoniem zei

dit jaar was het nog erger joh er waren mensen pas om 5 uur gebeld:S

Anoniem zei

Ja klopt ;P

Wat echt raar is om te denken, van, sommige mensen die bij mij in de brugklas zaten zijn nu van school af. Damn! Echt weird =P Sommigen moeten nog twee jaar! Hoe weird ... =P

Anoniem zei

Alweer een jaar geleden... Ja het is ook zo idd dat je het je allemaal nog zo goed kan herinneren. Ik maakte het weer mee met m`n zusje dit jaar en idd, ook ik was vanaf 4 uur constant op de klok aan t kijken... Dat het alweer een jaar geleden is... time flies :)

Micheloz zei

Ja echt wel...voor mijn gevoel heb ik ook echt niets meer te zoeken op t JBC, k voel me echt een vreemde daar nu. =( Een jaar geleden weigerde ik er weg te gaan en nu is t al helemaal vreemd.
Dan merk je dat t een draaiend iets is, een school...

Anoniem zei

Mies ga jij naar feestje van karin? Neem aan van wel toch?

Micheloz zei

Nee ik denk t niet...ik denk dat wij sowieso beter een keertje apart kunnen gaan samen. Woensdag, donderdag en vrijdag moet ik de hele dag werken. Dus als ik donderdag tot 18:30 heb gewerkt en ik daarna nog naar een feest moet, terwijl het de volgende dag weer redelijk vroeg dag is.
Beetje zonde...
En is t niet leuker als wij gewoon een andere keer gaan binnenkort? Je weet hoe t gaat...we staan dan ff met Anouk en/of Karin te praten en dan staan we weer samen...alleen.
xD

Anoniem zei

doe niet zo flauw man ga gewoon mee is voor karin ook niet leuk als wij niet komen als we zijn uitgenodigd het begint toch pas om negen uur en we hoeven geen hele avond te blijven

Anoniem zei

NOU JA ZEG MIES JE MOET WEL GAAN HOOR ANDERS IS MIJN ZUS HELEMAAL STERVENDE VAN VERDRIET

Germ het kindje

Anoniem zei

Hé maar Mies (en Rick) wat als ik nou eens ook ga dan heb je vermaak aan mij ;D Weet niet of je dat wil, maar I could try =P

*kijkt lief* anders is Karin zo verdrietig

Micheloz zei

@Rick en Enlie: tis voor Karin echt geen ramp als wij niet komen hoor. We hebben haar echt pas 3x gezien. Tis lullig misschien, maar ik vind t echt leuker om binnenkort eens wat met zijn vieren te doen ofzo. Dan krijgt ze alsnog een leuk cadeau enzo.
T komt mij gewoon niet zo relaxed uit...
Jullie twee doen net alsof wij de beste vrienden zijn van d'r. Rick, jij durft niets eens naar haar toe te gaan... =S

Anoniem zei

ik vind je maar een bolle homo zo hoor! karin komt ook als je haar uitnodigt zoals op dat feest van jou en jh. dus ik vind dat je als ze je uitnodigt wel moet gaan man! IS voor karin ook leuk je begint onderhand een bejaarde te lijken die naast zijn werk niks anders meer kan joh!

Anoniem zei

:P Ey Rick, jij kan ook vaak niet afspreken omdat je moet werken of je gaat vroeg weg omdat je de volgende dag vroeg op moet omdat je moet werken XD Kutje

Je kan ook alleen gaan of een andere keer met Karin sjanzen XD

Anoniem zei

ja maar ik kom tenminste wel! MIchel wil niet eens gaan terwijl hij wel kan!

Anoniem zei

Mja, Michel is natuurlijk wel gewoon een lambal

Micheloz zei

Rick, als jij zo graag wil gaan, ga dan zeikerd. Jezus man, tis net wat Marijn zegt, jij hebt ook nooit tijd en jij moet ook altijd vroeg weg, want: JE MOET WERKEN DE VOLGENDE OCHTEND!!!
Karin kwam idd ook op ons feest en dat vond ik hartstikke tof van d'r en ik heb gezellig met haar gekletst maar als ik zeg dta ik liever een andere keer ga met jou, Anouk en Karin, dan is dat zo.
Echt niet geinig dit...bejaarde...als iemand dat is ben jij t wel.
En je bent toch niet afhankelijk van mij? Ga dan gewoon naar Karin.

Heb je al nagedacht over hoe dat gaat op dat feest? K vind t superlief dat ze me uitnodigd maar we kennen daar geen hond. En ga nu niet zeggen "ja maar we kunnen toch nieuwe mensen leren kennen" want wij zijn allebei tzelfde en zeggen toch niets tegen vreemden.

Ik moet dit gezeik van jou niet. Afgelopen donderdag kon iedereen afspreken voor Lowlands, JH had t feest van Jip afgezegd en jij moest nog naar een paar vrienden, mochten ze geslaagd zijn.
Dorus en Laurentz vonden dat maar flauw van je en toen heb ik een hele discussie gehad met Laurentz waarin ik t voor je heb opgenomen. (ik bespaar je t verhaal)
En dan begin jij zo. Leer eerst jezelf maar eens kennen...

(ja ik ben geïrriteerd ja)

Anoniem zei

oh oh michel we moeten ff weer snel vriendjes worden hoor want karin wordt al bang dat we echt ruzie gaan krijgen;) HOe kan ik het goed maken? Moet ik op mijn knieën of is een kusje genoeg;)

Anoniem zei

Aaah nee stop Mies je wordt eng stooooop!!! =(

Dit is niet leuk. Laat maar hangen. Je gaat gewoon niet en we houden er over op.

Okee ? *snikt en kijkt Miesje en Rickje huilerig aan*

Anoniem zei

Michel komt wel:P

Micheloz zei

>_< maar Rick moet me nog wel wat uitleggen.

Micheloz zei

Tis uitgelegd =D