juni 26, 2006

Zeer veel frustratie, woede en onrecht

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Idd.. ik heb het dan wel niet helemaal gezien, maar dan nog slaat het helemaal NERGENS op... zoooveel kaarten..:@

Anoniem zei

en ik haat die jankerd(lees christiano ronaldo)

Micheloz zei

Rick...wat denk je van Figo?!
Dan heb je toch geen geweten? Portugal is puur op onsportieve grond door...
Ik heb echt zitten schreeuwen, schelden, springen. Echt alles!!!

Anoniem zei

Meest krankzinnige wedstrijd ooit...
Meest incompetente scheids ooit...
Meeste pech ooit...

Anoniem zei

is ook een kwaliteit! helaas! Maar figo heb ik al zo lang een hekel aan dat ik er niet eens over wil beginnen maar christiano is nog veel erger aan het worden met zijn gejank

Micheloz zei

Mjah misschien wel Rick, tis gewoon een verwend rotjong. Maar ik kan begrijpen als je zó graag wilt spelen op dat niveau en je moet vroegtijdig afhaken, dat dat echt kut is.

Maar ik ben wel van mening dat t elftal echt hard gewerkt heeft en niet eens zo slecht heeft gespeeld. Maar ze konden ook niets doordat constant t spel stil lag en er dus geen fatsoenlijk ritme opgebouwd kon worden.

Anoniem zei

Idd

En die Italianen vandaag dan... Door door een schwalbe in de laatste minuut van de blessuretijd, totaal onverdiend. Die scheids trapt daar gewoon in ook, wat een sukkel. Hele wedstrijd goed fluiten en dan dat. Je weet toch dat die kut-Italianen daarop loeren -_- ><

Echt, mijn laatste beetje WK-plezier is nu toch echt wel vergald nu. Achterlijke kutFIFA, dat ze nou es herhalingen voor de schieds gaan invoeren!! :@

Ik ben echt pissed daarover, ze verpesten het hele spelletje zo.

Micheloz zei

Mjah en dan zijn onze scheidsrechters niet goed genoeg...

Anoniem zei

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*eindelijk*


(Ik maak hier heel veel vrienden mee maar ik denk ik laat mijn innerlijke gevoelens een zien, niks mis mee toch?)

Micheloz zei

>_<

Anoniem zei

enlie je vraagt echt om boze reacties:P Dit noem ik gewoon uitlokken;) Maar omdat je familie van Karin bent spaar ik je:)

Micheloz zei

(...Rick...)