september 03, 2006

Blessure

Afgelopen donderdag trainde ik voor de tweede keer van het seizoen mee. En ik ben niet meer gewend om een warming-up van tevoren te doen. Dus na wat oefeningen gingen we een partijspel doen en ik ren altijd veel...ik kreeg al last van mijn bovenbeen (rechts) maar dat kan gebeuren.
Maar nadat ik een sprint trok schoot het vol achter in mijn bovenbeen aan de linkerkant. Dus ik ben naar de kant gestrompeld en ik kon ook echt niet meer meedoen.
Vandaag besloot ik om niet mee te voetballen maar omdat er anders geen wissels waren en de verdediging dan nog maar twee spelers zou hebben die normaal verdedigen ben ik toch maar thuis spullen gaan halen.
Maar na 3 minuten was het al duidelijk: ik heb een hamstringblessure.

Mijn eerste blessure in mijn hele voetbalcarriere (das 12 jaar voetbal).
Dus nu lig ik er even een aantal weken uit, in het begin van de competitie.
En oh ja, we hebben 12-1 verloren dus...

16 opmerkingen:

Anoniem zei

auw... Balen... van zowel het verlies als de blessure... voel je d`r veel van?

Anoniem zei

Fuck... te snel gedrukt... dat was ik dus...

Anoniem zei

Dat suckt :( Revalideer ze!

Anoniem zei

Nee ik heb er geen last van, gelukkig. Maar zodra ik ren of sprint voel ik hem echt...dus dat zit er voorlopig niet in.

Was het nog laat geworden gisteren? Want ik kreeg vanochtend een smsje van Laurentz: die kwam niet voetballen want hij had gekotst en was ziek... =S

Anoniem zei

woooow... da meeen je nie... ja wij gingen weg (linda en ik) en laurentz was er toen nog... maar dan zal ie et wel aardig laat hebben gemaakt... hmmm... vaag :S

Anoniem zei

Ik zal tegen hem zeggen dat t belachelijk is...hij weet dat ie de volgende dag moet voetballen, zijn eerste wedstrijd. En t dan zo op t laatste moment laten afweten...

Anoniem zei

Ja ik had t idd ook nie zien aankomen... Nouja, t zal wel..

Anoniem zei

laurentz kan gewoon niets hebben:p

Anoniem zei

Lol, wist ik niks van. Hij ging om kwart over 2, half 3 weg zeggend dat jij niet die hard was enzo, en hij wel.

Hat ie toch iets te veel gezopen lol ^^'

Anoniem zei

Randdebiel xD

Anoniem zei

Das kut voor je veel geluk er mee ik hoop voor je dat et snel geneest :)

Micheloz zei

Dank je wel Pepijn =D Ik zie dat je ook van Bleach houdt! Helemaal goed!

Anoniem zei

Bleach is gewoon super me=anime fan!!

Anoniem zei

mieees dat is verrot zeg!
en nu ook al je computer weg.. :|
Beterschap! Kus

(hamstring is btw echt n ranzig woord.. *-) )

Anoniem zei

HAHAHAH PEPIJN JIJ GEK
Je hoeft Miesje niet te gaan stalken hoor, hou het maar bij mij :D Germ de jongen!

Hshahahaha grapje.

Germ Miesje toch (je blessure). Maar ik moest wel even heel hard lachen om de stand, TWAALF EEN!!!!!! (Sorry NIKS PERSOONLIJKS (A) )

Ik hou wel van je hoor ;D lolol

Micheloz zei

STFU ENLIE!!!

Vandaag hebben we 4-3 gewonnen xD Eerste winst sinds meer dan een jaar o.o Vorig seizoen hadden we 3 punten, mwhaha uit drie gelijke spelen. Nu hebben we al even veel punten xD