september 28, 2006

=D

Ik heb niets te loggen...
...

=(

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh... op de een of andere manier was ik daar al wel enigzins achter ja :P

Anoniem zei

is je leven voortaan zo saai:P?

Micheloz zei

Nee juist niet =P Ik heb t keidruk maar er is niet echt iets wat ik jullie op t moment kan mede delen xD Ik wou wel weer een "Uit de telefoon..." doen maar das ook zo afgezaagd xD
Komt wel weer =P

Anoniem zei

sms me ff wanneer je je verjaardag viert:P

Micheloz zei

Dat weet je nu dus...
Wordt nog over gemaild.

Anoniem zei

Log dan niet ofzo, je verspild mijn tijd nu alleen omdat ik dan weer moet reageren enzeau

Anoniem zei

marijn is enzeau frans?

Anoniem zei

Voor jou wel rick :P

Micheloz zei

Mareauijn, steijrf!!

Micheloz zei

PS: Ga zanglessen nemen!

Anoniem zei

zeer nuttige conversaties hier merk ik al....

Micheloz zei

Altijd he...

Anoniem zei

hahaha mies wat gemeen

Micheloz zei

Nee, is gewoon terecht!!

Anoniem zei

Nou dat vind ik niet.Ik vind dat Rijn een leuke stem heeft, alleen wat minder geschikt voor het grunten. Maar gewoon zang doetie wel heel mooi =) Herkende je bijna niet!

Micheloz zei

Nee ik vind t een sukkel...sorry (:P)