oktober 02, 2006

Droog veld

Als je gaat voetballen op droog gras en je bent verdediger en je maakt veel slidings, dan krijg je een soort brandwanden op je benen.
Nou dat heb ik >_<
Heb ik wel vaker maar deze keer komt er op mijn dijbeen een soort vocht uit =S

Dat wou ik even delen met jullie.
Verder heb ik t nog steeds druk...aankomend weekend feest van Mies en uiteraard voetbal.
Weekend daarop heb ik zelf feest en een feest van Jurgen en uiteraard voetbal.

Ik heb nog twee concerten staan: 7 november Danko Jones & Gogol Bordello; 013 en 28 november Muse; Brabanthallen.
Helemaal goed!! Twee hele vette concerten!

Verder is de maandag vrij echt heel relaxed...kom om 13:00 uit mijn bed gerold, brood halen, weer terug erin, ER kijken en dan om 14:00 er compleet uit. xD
T lijkt wel twee weken geleden dat ik school had.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tssss heb maar heel veel mazzel ofzow :S... kwart voor zes... fucking kwart voor zes... en dat bijna ELKE ochtend :S

Micheloz zei

Mjah...balen =P

Anoniem zei

wooo michel, ga je ook al naar muse?