oktober 22, 2006

Deze week...

Afgelopen weekend twee zuipfeesten tot 04:30 uur gehad. Eerst die van mezelf, waar ik Jan-Hein en Laurentz er om half vijf uitgooide omdat ik moe was. De volgende dag het propedeusefeest van Jurgen waar ik gewoon lekker door ging met t bier en waar ik samen met Laurentz en Dorus er om half vijf werden uit gegooid. Die avond zat ik, zoals gezegd, in het begin ook in mijn t-shirt buiten waardoor ik zondag en maandag echt strontverkouden was, tegen een voorhoofdholteontsteking aan.
Daarna 'herfstvakantie' wat resulteerde in dinsdag en donderdag om 09:00 op school zijn en vrijdags om 10:00 want ik heb aankomende tentamens: een theorie-examen waar ik wel gewoon voor moet leren en dan twee tentamens die echt praktisch zijn, namelijk een hulpverleningsgesprek en een presentatie met mijn werkgroep over de werkgroep.

Daarnaast nog de nodige treinproblemen gehad richting Utrecht. Dinsdag had ik net op tijd (19:30) de trein gehaald omdat ik om 20:30 Grey's Anatomy en Evelien wou zien bij mijn vriendin. Maar bij Culemborg stopte de trein: er was iemand voorgesprongen.
Om 21:45 reed ik Utrecht in, na een gelukte zelfmoord met de nodige onderzoeken en schoonmaakpartijen als gevolg.
Vrijdags ging ik ook naar mijn vrienden en we zouden met drie vrienden wat gaan drinken. Maar dankzij de stroomstoring was ik er nog een stuk later dan gepland.

Nou gisteren nog 'wat' wezen drinken met Rick etc. wat weer leuk was. Wordt een beetje een wekelijks terugkerend ritueel: bier drinken in de Kleine Werelt.
Aankomende week nog allerlei wilde plannen in de vorm van Dorus' Ongezellige BBQ (vervolg van Dorus' Onhygienische BBQ) en nog meer dingen...
Concert van Danko Jones en Gogol Bordello komen dichterbij evenals de cabaretvoorstelling van Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten. Voor die tijd moet ik nog een paar keer werken, heb ik tentamens, moet ik ingewerkt worden op mijn nieuwe werklocatie en begint de nieuwe schoolperiode.

Dat was het wel weer. Oh ja, ik heb nu wel een lichte kater maar morgen dus mijn eerste tentamen =P
Oh en woensdag heb ik alweer twee maanden met Margo, t gaat best snel.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

haha rick etc. zijn dat die andere 16?

En wat houd dorus' ongezellige bbq in???

en muse komt er ook al weer aan

Micheloz zei

Mjah Muse is nog een dikke maand weg.

En Dorus Ongezellig BBQ is tzelfde als de onhygienische maar dan nog ongezelliger =P

etc. zijn die andere 14 want ik moet jou en mezelf natuurlijk ook mee rekenen, anders hebben we er 18 ipv 16.

Anoniem zei

ja ok maar Muiswinkel en van vleuten zijn maar 1 week eerder hoor!

Micheloz zei

Nee twee...Muse is de 28e, cabaret is de 13e. Zitten dik twee weken tussen.

Anoniem zei

Oke... we weten weer wat michel bezig houdt :P.. Was wel even gezellig zaterdag, alleen BALEN dat ik er pas om kwart over 1 was :(.

Micheloz zei

Ja, wij zijn ook echt met zijn 16-en te balen.

:P haha xD

Anoniem zei

Ik had de uitleg van t getal 16 gehoord. Toch wel mooi dat k et onderwerp van gesprek was terwijl ik er niet eens bij was. Heel aardig om me er zo toch bij te betrekken :P... En dat was ik nog vergeten te vragen. Waaaar blijven die VERREKTE foto`s ;):)

Anoniem zei

twee weken al .. poepoe

Anoniem zei

oeps, maanden bedoel ik .. verdomme

Micheloz zei

Mjah ja =D

@Jurgen: wie had t je nog uitgelegd? =P

En ik heb je die foto's opgestuurd!! Via Sendspace.com =S

Anoniem zei

jonge jonge wie is er nu weer uit de school geklapt? Ik wordt er echt ziek van iedere keer worden onze geniale grappen verraden, volgens mij is het een complot!

Anoniem zei

ahum *kijkt rick met een hele cynische uitstraling aan :P* Maar echt, waar halen jullie de inspiratie vandaan :P

Anoniem zei

Behalve van mezelf dan :P

Micheloz zei

Haha Rick die vind ik wel grappig =P

Ach Jurgen, it's a gift!! Tis gewoon een gave die op sommige geschikte mensen is over gegaan! Niets aan te doen...(EN JA DIE GAVE HEB IK OOK!!!)

Anoniem zei

ach ja maar michel ook jij hebt een inspiratiebron nodig

Micheloz zei

Maar dat ben jij toch Rick *zwijmel*

...

Anoniem zei

hahahha
heb je nou twee maanden met Margo of met Rick

Micheloz zei

Hmm...Rick ís Margo Enlie =P das zijn travo-naam xD

Anoniem zei

*has a gift and is proud of it :P*... Zie je nou wel, ik WIST wel dat je dat margo type had ingehuurd :P:)

Anoniem zei

Jurgen, jij hebt geen gift...maak je nou maar niet speciaal he. En Margo is niet ingehuurd, is pure liefde he Rick? =P