september 06, 2006

Computer

Mijn PC vertoonde allerlei kuren, dat heb ik al eens verteld. Ik heb hem afgelopen vrijdag eindelijk weg gebracht maar het ziet er naar uit dat ik hem deze week nog steeds niet terug krijg. De zaak, ViComputers, wordt gerund daar door een ontzettende lul die gewoon geen idee hoe die klanten moet helpen.
Ze hebben zelfs gezegd dat mijn PC misschien wel naar de fabriek terug moet en dan ben ik hem TWEE weken kwijt...ik kan mijn PC echt niet missen. Ik zit nu steeds op mijn vaders PC maar ik mis o.a. mijn muziek maar ook de mogelijkheid om dingen te downloaden, want mijn vader heeft graag dat zijn PC schoon blijft (wat logisch is).

Ik baal daar echt van...ik heb mijn PC gewoon nodig >_<

Maar goed...gelukkig gaat verder alles goed; school is goed te doen, ik heb een hele leuke vriendin en mijn vrienden moet ik ook genoeg zien ^^

Dus...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

En mijn vrienden moet ik ook genoeg zien? Ik snap het even niet... Ben iig wel blij dat school goed bevalt... ik ben alweer een beetje aan het terugdromen...pas om 10 uur opstaan en niet om kwart voor 6... dat was het leven :P:)

Anoniem zei

FUCK... Vergeet ik het weer... excuse me:P

Anoniem zei

Genoeg zien in de zin van: dat ik jullie niet vergeet.
Dat bedoel ik...

Anoniem zei

shit wij net denken zijn we eindelijk van hem af:P Nee geintje hoor michel;)

Anoniem zei

ach ja, je kan niet alles hebben he? :P:)... of toch wel mich?

Anoniem zei

MIES!
sterkte ermee! Ik kan ook geen dag zonder mn compuuutje, dus ik begrijp hoe zwaar je het gaat krijgen! Je kan me altijd bellen hoor! X

Micheloz zei

-_- stfu =P

Heb hem iig nu weer terug...na veel gesteggel bij de PC-zaak door mijn vader (en terecht, want hij was nog steeds niet klaar -_-;; dus mijn vader heeft hem gewoon mee genomen)