augustus 31, 2007

Dance Dance Revolution

Al een paar jaar geleden maakte ik kennis met Dance Dance Revolution, oftewel DDR. Na de eerste vakantie met onze 'vakantiegroep' hadden we een aftermeet bij Erik die in t bezit was van één (of twee, want er waren er twee aanwezig) DDR-mat.

Op het scherm zie je, op t ritme (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad) pijlen voorbij komen (schieten...). Wanneer de pijl in een hokje komt moet je op de juiste pijl stappen op de mat. De moeilijkheidsgraad varieert enorm en met een beetje oefening kan iedereen het.
Jarenlang wou ik zelf zo'n ding aanschaffen maar t kwam er maar niet van...maar een maand geleden had ik hem dan toch binnen. Erg veel heb ik nog niet gespeeld maar je gaat er enorm van zweten. Het is erg goed voor je beweging (last van je kuiten!) en als je wil, val je er nog van af ook!
Daarnaast kan je zelf nummers invoeren maar ook hele pakketten downloaden waardoor ik nu al bijna 2000 nummers tot mijn beschikking heb. Erg leuk om te doen...vooral nu ik ook van voetbal af ben. (;__;)

5 opmerkingen:

Unknown zei

Who needs football when you have DDR?

"Al een paar geleden (..)"

Een paar wat? Een paar KOEIEN!?!?! HAHAHAHAAaaaa~~

Micheloz zei

;__;
Jaar, staat er toch! Je quote gewoon niet goed! =P

Anoniem zei

Haha, had het vorig jaar op Abunai gezien. Toen hadden ze 12 van die dingen op elkaar aangesloten, het was vet grappig om te zien hoe iedereen op hetzelfde moment dezelfde bewegingen maakte. XD

Maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. :P

Anoniem zei

das zo tof.. ik wacht helemaal af op de wii fit, dan kan ik ook dansen:D

Micheloz zei

=D Tis echt supervet en al best oldskool XD

@Cynthia: dan wordt dat eens tijd he!