augustus 20, 2007

Lowlands 2007


En ik ben weer terug...gisterenavond zijn we naar huis gegaan, o.a. omdat Dorus alweer vroeg moest werken. Ik vond dat niet zo erg, de afsluiters Tool en Groove Armada waren voor mij toch niet echt interessant en ik was redelijk moe. Het is iig leuk geweest, paar hele goed optredens gezien. Kasabian was heel goed, verraste mij enorm. The Killers en Kaiser Chiefs waren fantastisch en Saybia was prachtig om te horen. Mad Caddies was gewoon leuk... =D De eerste dag bleek mijn luchtbed al lek te zijn dus dat was echt een kutnacht XD Daarna nieuw luchtbed gekocht daar en dat scheelde alweer een hoop. Aan t einde van de avond waren mijn benen wel volledig gesloopt. Verder nog naar de 90's avond geweest maar dat viel vergeleken met vorig jaar tegen. Volume stond te zacht en de sfeer van vorig jaar zat er niet in. Dat was erg jammer. Verder Hot Fuzz gekeken, echt een fantatisch leuke film. Een documentaire ('Jesus Camp') gekeken over de indoctrinatie van Christelijke kinderen. Echt heel erg om te zien, maar wel een hele goede docu. Laatste dag nog een documentaire gekeken over o.a. de slachting van kippen, koeien en varkens en dat was gewoon zielig. En vies...

19 opmerkingen:

Unknown zei

Damn, zijn ze op lowlands, gaan ze allemaal van die zware docu's kijken :P Maargoed, je hebt weer wat inzicht gekregen in hoe verrot de wereld kan zijn :D

I Predictt a riot, I predict a riot!!
RUBY RUBY RUBY RUBY, AHAHAHAHAAAA!!

Micheloz zei

Kaiser Chiefs waren ook gruwelijk vet!

Die docu's waren toch op momenten dat er geen reet kwam =P Dan is zo'n docu echt wel interessant om te kijken ^_^ Hoort er ook bij.

Oh ja, Pieter van Vollenhoven hebben we ook aangehoord maar dat was saai. Ook al was de inhoud wel interessant op zich.

Unknown zei

Wat had ie te vertellen dan?

"Hoort er ook bij."

Vind ik ook

Micheloz zei

Over veiligheid en risicomanagement -__-;;

Anoniem zei

Als ik het zo lees, ben je vooral in de buurt van de Alpha geweest...geen wonder dat ik je niet tegenkwam XD. De eerste Alpha act die ik ging zien, was op de zondag. Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik bijvoorbeeld de Kaiser Chiefs en Kasabian niet heb gezien, maar er was gewoon teveel keuze... =D

Toevallig kwam ik zowel Erik als Tim tegen in de Grolsch tent, wel op verschillende tijdstippen. XD

En dat luchtbed...was dat hetzelfde luchtbed waar Pelle en ik op geslapen hebben? :P

Unknown zei

"Over veiligheid en risicomanagement -__-;;"

Wat een n00b :P

Wees maar blij dat Willem-Alexander niet kwam praten over watermanagement.

Micheloz zei

Ja haha =P

@Cynthia: ja dat luchtbed =P
Killers, Kaiser Chiefs en Kasabian waren echt geweldig!! Wat heb jij dan vooral gezien? Optredens in de Bravotent ofzo?
Erik kwam ik tegen bij de Mad Caddies, aan t begin. Samen in de pit staan springen. Tim niet gezien... =( en jou ook niet =(

Anoniem zei

Ik was vooral in de Grolsch en de Bravo, soms in de Lima en de India.

Ik heb de volgende dingen gezien: Rodrigo Y Gabriela, Eagles of Death Metal, Dizzee Rascal, Basement Jaxx, The Black Seeds, Turbonegro, Blaxtar, Laurent Garnier, Alpha Blondy, Rotfront, LCD Soundsystem en Tool. Verder ook nog loos gegaan op wat dj's als Sandrien, Boemklatsch en Troy Pierce. En ik was na de laatste bandoptredens ook vaak in de Groovetube. :D

Je had me wel gebeld, maar toen kreeg ik de helft niet mee door al het geluid. XD

Micheloz zei

Nee ik hoorde je ook bijna niet. Sorry dat ik je zo abrupt afkapte maar t was nogal onduidelijk.
En die dingen heb ik allemaal niet gezien =P Oh jawel, bij Turbonegro heb ik in de pit gestaan =P

Anoniem zei

pukkelpop was ook echt heel tof, nin was op pukkelpop ook echt geweldig en op lowlands viel dat tegen heb ik zo gehoord

Anoniem zei

Nou hee jij schrijft wel een heeeel kort verslag :D
Ik wil nu zeggen dat ik de Kaiser Chiefs mwah vond en The Killers té gaaf, maar dat weet je natuurlijk al ...
Dus ik hou maar stil. :D

Kus!

Anoniem zei

Oh nee dat geeft niet, het telefoongesprek had toch niet zoveel zin op die manier XD. Bij Turbonegro stond ik ergens met Erik achterin :P.

@daadje: ik heb een klein stuk van NIN meegekregen en ik denk dat ze die gewoon later in de avond hadden moeten programmeren, de sfeer was in elk geval dan al wat anders geweest.

Anoniem zei

op die foto's lijkt het wel of je alleen met jurgen en dorus op lowlands was:P Stuur mij de rest van de foto's ook nog ff op een of andere manier stuur ik de mijne ook wel ff

Anoniem zei

oh ja zat nog naar dat bezoekersaantal van dit en vorig jaar te kijken zoals dat op die schoorstenen staat:
2006:57309
2007:59703

toeval??? lijkt me niet

Anoniem zei

Haha =P Is dat echt zo? Vorig jaar waren er toch ook in de 59000 dacht ik xD
En die foto's, dat viel me idd ook al op achteraf, haha xD Ik stuur ze morgen op!

@Cynthia: Tsh, ik miste Erik al in de pit daar xD
@Enlie: zo kort is t verslag toch niet...kan wel zinloze verhalen vertellen maar ik ben niet meer gewend dat mensen hier komen =P
@Daadje: jij was toch ook op LL?

Anoniem zei

Lowlands was vet :) Weer een leuke herinnering erbij... Het was voor mij iig leuker als vorig jaar. Al was et alleen al vanwege het weer :)

Micheloz zei

Vorig jaar was toch ook goed weer? Alleen de zondag was een beetje regenachtig..haha xD

Anoniem zei

morgen is al geweest en niets gehad(foto's):p en dat van die bezoekersaantallen zag ik op mijn foto's van dit en vorig jaar:p

Micheloz zei

Oh ja... XD