augustus 11, 2007

Hei'l be back!

I am back... =)
Na anderhalve week ongeveer weg geweest te zijn waarvan een week in Heiloo met een groep vrienden, ben ik redelijk uitgeput terug. Vooral geleefd op melk, bier, vlees, scheten en scheldwoorden. Het was heel gezellig, zoals altijd met weer een ontzettende lekker portie sarcasme en gezeik op elkaar maar vooral gelach. Details bespaar ik, omdat de meesten van jullie toch geen idee hebben over wie ik t heb maar t was superleuk met Samsonimitaties, natte lappen, derde persoonswerkwoorden en nog veel meer. Nizzzee!!

Nu heb ik t nog druk genoeg...maandag waarschijnlijk met Margo naar Daf en Roel om te DDR-en/Guitar Hero-en/Singstarren, dinsdag een aftermeet met de vakantiegroep (meer dan 1000 foto's, 30 filmpjes en anderhalf uur aan beeldmateriaal van een videocamera), woensdag de Lowlands pre-meet en dan donderdag Lowlands zelf.
FF gezond eten komende dagen voordat ik mijn lichaam weer aan het bier geef. En de geen nachtrust. xD

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet te geloven dat je de ketchup in dat rijtje vergeet! :P

MWOA MWAO!

Micheloz zei

Haha, mjaaaaah...sorry =P Maar dat is meer een ding van mij en niet van de groep xD

Anoniem zei

MIEEEEEES kom je bij mij langs ik moet er dus werken! :D
Bij La Place, de Food Court. Maar ik weet niet waar dat is of zo 8-)
Ik sta er elke dag sowieso van 12 - 6 (behalve als er wijzigingen in mijn rooster komen) en langer, maar elke dag sowieso die tijd.

Kom je langs ? :D
Laat anders n reactie achter op mn laatste log bij mij!

Kusssssss!

Micheloz zei

Jaaah niet meer aan gedacht! Tuurlijk, kom ik wel ff met sowieso Jurgen =D Leeeuk!