juli 30, 2007

Heileuw!

Woensdagavond vertrek ik met al mijn vakantiespullen richting Utrecht. Ik blijf dan bij Margo slapen want die wordt donderdag 20 jaar en donderdags gaan we naar een vriend van ons waar Margo en nog vier anderen een BBQ houden ten ere van hun verjaardag, waarvan sommige verjaardagen al een dik half jaar geleden zijn. Maar goed...we zijn er dan met de hele vakantiegroep + wat anderen. Vanaf Amerongen (daar woont die vriend) gaan we dan vrijdags richting Heiloo, de plaats om te zijn als je jong bent. Dus...
We hebben daar een viersterren huisje gehuurd voor een week en we zitten lekker dicht bij t strand e.d. Waarom naar Lloret gaan als je Heiloo hebt? =D
Ik heb er reuzeveel zin in want dan is t dus echt vakantie voor mij. T wordt op precies t goede moment heerlijk weer dus ik ga ervan genieten!
Jullie al weg geweest? Ik kan wel merken dat t vakantie is want mijn blog wordt nog minder bezocht dan normaal XD

8 opmerkingen:

Unknown zei

Alvast Gratzmaaier Margo! :D

Micheloz zei

Die komt hier toch niet, ondanks goede bedoelingen =P Maar ik zal t tegen haar zeggen.
MARIJN, Ik heb allemaal hippe bekende liedjes via een site voor de DDR dankzij Margo. Moet je binnenkort maar gauw langs komen, kun je Captain Jack doen!! ^________^

Anoniem zei

Oke... ik leef nog... ben net terug uit italie en ben BRUIN :P. VErder vind ik het vreemd dat marijn gestopt is met mindsupply en ben ik een beetje jaloers dat mich nu een ddr heeft ;):). Fijne vakantie mich. Ik hoor wel hoe het geweest is :)

Micheloz zei

Je moet zo snel mogelijk een keer komen spelen Jurgen ^_^

Anoniem zei

Tot morgen :P.

Micheloz zei

Haha, tot morgen XD

Micheloz zei

Ben weer teruuuug!

Unknown zei

"Moet je binnenkort maar gauw langs komen, kun je Captain Jack doen!! ^________^"

OMG? :P