juli 19, 2007

The Pick of Destiny



Vorige week kwam ik er ineens achter dat ik meer van Tenacious D wou horen, mede doordat ik vorige week ergens de film Nacho Libre van Jack Black heb gekeken. Die film boeide me niet zoveel, maar ik ben echt onder de indruk van Jack Black. Niet alleen is de muziek die hij en KG maken erg vet, het is ook nog eens grappig.
Bij het zoeken naar de albums kwam ik ook langs de film, die ik dan ook eens wou bekijken. Normaal zet ik een film op mijn PC even op, om hem een paar minuten later meteen weer af te zetten. Maar de film begon met een jonge Jack Black, een tien of elfjarige jongen die zich afzette tegen zijn ouders. Dit jongetje was zó goed gecast dat ik meteen al onder de indruk was. Een dag ervoor had ik de OST van de film beluisterd en deze komt ook in de film voor. Ik ben net klaar met kijken en ik moet zeggen dat t alweer een tijd geleden is dat ik zo genoten heb van een film. Ik vond hem erg leuk, met flauwe humor en hele goede, grappige rock. Het feit dat dit mij meer boeide dan bijv. Harry Potter 5 of Shrek 3, wil toch ook wel wat zeggen over die meer bekendere films. Of over mij...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tenacious D is gewoon een klasse apart. :D De clip van Tribute is nog steeds een van m'n favorieten. XD De film heb ik trouwens nog nooit gezien.

Micheloz zei

Kijken! Als je TD echt zo goed vindt, vind je dit ook geweldig!

Anoniem zei

wow toennie in amerika uitkwam kon ik niet wachten tot hij hier in nederland uitkwam.. maar hij heeft hier alleen gedraait in de grote alleshebbende bioscopen, en dat was niet in de buurt dus ik ben niet geweest (want ik ben NOG ovloos).. maar ik heb m gezien al tijd trug, en ik vond m echt vet

Micheloz zei

^^ Goed zo Linda ^^
Maar ik twijfel idd of t een film is voor t grote publiek. Alhoewel...tis wel vet.