september 19, 2007

De Verbouwing

Nee, dit gaat niet over weer een irritant zondagmiddag RTL4-programma van Erik van der Hoff maar over mijn eigen kamer. Beneden is de tafel anders komen te staan en is er een kastje 'vrij' gekomen. En aangezien mijn computertafel nogal wankel is heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een al wat ouder idee in werking te stellen. Mijn computer is verhuist naar mijn bureau (waar ik verder toch nooit aan zat) waar ik veel meer ruimte heb. Waar de tafel eerst stond (naast mijn deur) is nu dat kastje van beneden komen te staan. Daar zitten allerlei strips e.d. in waardoor het bovenop mijn klerenkast een stuk rustiger is. Ik heb geen last meer van een wankele tafel en heb meer ruimte op mijn kamer. Het oogt allemaal wel wat beter.

Toch fijn, zo'n Verbouwing. Daar kan RTL4 een tafelpuntje aan zuigen. ^_^
(heeft iemand überhaupt een idee hoe het er nu uit ziet?)

8 opmerkingen:

Unknown zei

Ja.

Micheloz zei

Nou...fijn =P

Anoniem zei

Neuj.

Micheloz zei

Ja, jij bent nog nooit op mijn kamer geweest. Of misschien één keer?
Toch? =P

Anoniem zei

Eén keertje: met die meet bij jou thuis vorig jaar. Ik was er toen veel eerder dan de rest XD. Maar ik herinner me de inrichting niet meer zo goed, ik weet alleen nog dat bureau met de foto's en die kast met boeken/manga.

Micheloz zei

Mjah misschien dat ik nog wel een foto plaats. Maar zo boeiend is t natuurlijk ook weer niet =P

Anoniem zei

Ik kan me er wat bij voorstellen.. maar om t echt zeker te weten moet k binnenkort maar weer eens langskomen... maarja, je bent jarig binnenkort he... Komt mooi uit dan :P

Anoniem zei

Haha ja =P En anders kom zondag maar even gauw kijken. Is t gelukt met je racket?