september 16, 2007

Van het glas naar de muur

Ik ben gestopt met voetbal. Een paar maanden terug heb ik de brief in de brievenbus van Emplina gedaan met daarin mijn 'ontslag' als voetbal. Ontslag is natuurlijk geen goed woord omdat ik moest betalen in plaats van zij mij (geheel onterecht natuurlijk, gezien mijn kwaliteiten).
Anderhalve maand terug kwam mijn DDR binnen, want een voorname manier is om te blijven bewegen. Maar toch is dat niet genoeg...
En aangezien ik wel vaker met o.a. Laurentz en Dorus ben gaan squashen lag al een tijdje het idee op tafel om 'op squashen te gaan'. We zijn net weer geweest (Laurentz, Dorus, Marijn en ik) en het was erg leuk en ook goed voor t lichaam. Dus nu gaan Laurentz, Marijn en ik een abonnement nemen ... op squashen ... voor een jaar. Dorus kan niet omdat hij in A'dam gaat wonen. Dus we hebben eigenlijk nog een vierde man nodig.

Jurgen?

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm... geen slecht idee :) Hoe duur is het?

Micheloz zei

176 euro voor 12 termijnen (1 jaar dus) en dan elke dag mag van 8:00 tot 18:00 uur.

Anoniem zei

Hmmm... dat valt op zich nog wel mee... en dan zaten jullie aan de zondag te denken denk ik he?

Micheloz zei

Bijv. maar dat hoeft niet per sé ... we kunnen ook soms twee keer in de week gaan, bijv. op woensdagochtend ofzo.

Unknown zei

AAAAAAAAAAAAARGH DE SPIERPIJNNNNNNN

Maar het was leuk XD

Micheloz zei

Ja ik ooook OOOMG...in mijn armen en bovenbenen Oo

Unknown zei

Ik vooral mijn bovenbenen en reet ook XD hahaha

Micheloz zei

Mjah mijn bovenbenen...daar hoort mijn reet voor deze keer ook bij =P

Anoniem zei

XD

zeer goed bezig heren... :D

Micheloz zei

Dank u, dank u!

Anoniem zei

Ik vind het iig een goed idee. Jullie hebben je vierde persoon bij deze gevonden :). En dan ook mss maar verstandiger om het twee keer in de week te doen :)

Micheloz zei

Mjah even regelen over de mail dan...