september 08, 2009

oeLsje: september 2009


Een beetje verlaat, maar hij is er dan toch!

25 opmerkingen:

Unknown zei

Nog een extra laag woordcryptiek is nooit mis denk ik dan. Misschien had je hem "over gewicht" kunnen noemen ipv "overgewicht", het gaat tenslotte over gewicht :P

Ofzo.

Micheloz zei

XD Haha, ja...dat was een uitstekende toevoeging geweest. FAIL!

Anoniem zei

Hahah, das echt een goeie Marijn! XD

Ja,ik reageer soms graag een maand later op blogs, maar kon geen 4 dagen langer meer wachten =P

Op Hyves doen ze het beter Mich! Maar hier heb je een vaste fan zie ik :)

Micheloz zei

Als ik nou wist wie je was XD
Cynthia? Dianne? xD

Anoniem zei

Ik ben...... te lui om een account aan te maken ;)
but you are very close!

Micheloz zei

Haha.. XD Dan weet ik nog niets XD
Allerlei namen komen in me op maar die stroken niet met de woorden lui, Hyves, goed Nederlands en Engels taalgebruik en Mich...
xD Voor altijd een raadsel dit =P
Taya? =P

Anoniem zei

Dat je me niet herkent valt me wel een beetje van je tegen hoor! XD
Tip: Ik ben inderdaad één van je 208(!)vriendjes op Hyves XD XD
Succes!=P

Micheloz zei

Hmm, je gebruikt XD...dus dat scheelt al. =P
Ik weet t echt niet, haha xD Zeg t maar xD

Micheloz zei

Christian?!?!?! =D

Anoniem zei

I don't think so!=P
Veel te leuk dit!XD

Je was net op een bepaalde manier een stuk warmer! Meer zeg ik echt niet.XD

Micheloz zei

Oke...dan is t óf iemand uit de vakantiegroep óf iemand van school. =P
Wie is er nou zo ontzettend gemeen om me dit aan te doen?

Eeehm...ik denk eerlijk gezegd dat je iemand van t vrouwelijk geslacht bent (zo niet, ga eens bij jezelf te rade!)
Yvette?
Nee, vast iemand van de vakantiegroep aangezien niemand van school van t bestaan van deze blog weet, volgens mij.
Suus?

Anoniem zei

Hahaha twee keer mis!! XD
Try again.....

Micheloz zei

Dat Engels ook de hele tijd =P
Damn, ja ik moet zo weg maar ik weet t niet. xD
Geert-Jan? =P Mijn hunches zijn verder op xD

Anoniem zei

Slaap er maar eens een nachtje over Micheloz!XDXD

Micheloz zei

Ik blijf aan de gang zo, haha XD
Zelfs een nachtje slapen helpt niet, Anonymous Hyves buddy XD
Ik krijg ook totaal geen tips =P

Anoniem zei

Een goede middag!=D
En? Al wat wijzer geworden? =P
Oké, vooruit dan! Hier komt de tip!

Ik vind het erg leuk om Michel te plagen.XD

Micheloz zei

Aaaahrgh, ik dacht dat ik ervan af was! XD
Wat een tip zeg, thanks, Captain Obvious! Die eerdere over Hyves was ook al zo leeg xD

Weet je zeker dat ik je naam al niet genoemd heb? xD

Ik geef t op, ik weet t niet XD

Micheloz zei

Miriam misschien?

Anoniem zei

Ik weet zeker dat je mijn naam niet met zekerheid genoemd hebt.=P
Supertip: Lees mijn eerdere reacties nog maar eens terug!=)

PS:Ben je gisteren extra lief geweest voor Esra?

Micheloz zei

Ja, zo kan ik t ook! Ik kan geen een naam met zekerheid zeggen!
Das geen supertip xD

Van de groep weet niemand echt meer hoe mijn hond heet, dus dat gaat over.
Schoolvrienden zouden t eventueel weten, maar ik denk alleen Dianne. Nou, dat ben je niet, dat weet ik zeker.
Maar je zei dat ik erg dichtbij was toen ik Cynthia en Dianne noemde en ik kan t qua woorden niet herleiden naar iemand dus alleen qua sociale context.

Ben je iemand die ik ken van t JBC? Ik denk teveel na over wat je precies typt.

Anoniem zei

Hahah Dianne niet? Zeker weten? =D

Micheloz zei

T zou nogal flauw zijn aangezien jij zei:
Ik ben...... te lui om een account aan te maken ;)
but you are very close!

---
Na mijn reactie 'Cynthia? Dianne?'

Maarre, zeg t maar! Want anders raad ik t echt niet. Maar ik denk nog steeds dat je Dianne niet bent XD (al zou t makkelijk kunnen)

Anoniem zei

Haha, je was ook erg dichtbij!
Je hoefde alleen maar één naam weg te halen! XD
Jij ging er toen iedereen bij halen. =P
Maar ik heb er echt van genoten! Je moet wat als je ziek bent hè XDXD
Bedankt voor de afleiding!
Kuz Dian ;)

Micheloz zei

Je hebt me wel enigszins misleidt! >_<
Maar vooruit, omdat je ziek bent. Ben blij dat ik t weet...hersenkronkels.

Anoniem zei

Een heeeel klein beetje misschien.XD

Ze zeggen dat je altijd bij je eerste gevoel/ingeving moet blijven hè....=)