januari 26, 2006

Bimbo (blut)

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds vorig jaar juni (geloof ik) weer gewerkt, zoals gezegd als receptionist. Het verdiend goed terwijl ik bijna niets hoef te doen; precies zoals ik het wil. Want ik heb echt een hekel aan werken. Niet dat ik te lui ben om te werken maar na mijn studie moet ik de rest van mijn leven werken, dus ik wil nu andere dingen doen. Bovendien zijn het vrijwel altijd kutbaantjes (ja hier zeggen we gewoon kut) waarbij je van alles moet (zoals bepaald aantal dingen halen binnen een uur, anders krijg je op je flikker).
Maar nu ik gestopt ben met mijn studie moet ik haast fulltime gaan werken. En dat heb ik ooit één keer gedaan, in een magazijn (Hoogebosch red.), toen ik 15 was.
1 week, 1 dag, 1 uur en 1 kwartier heeft het geduurd, voordat ik ontslag nam omdat mijn pols helemaal naar de knoppen was. Ik weet ook nog dat het helemaal niet gezellig was en dat ik me er niet goed bij voelde.
Nu moet ik wéér in mijn eentje ergens beginnen en meestal is het zulk werk. Daar begin ik dus echt niet aan. Alleen ik weet niet wat ik dan wil en dat zal ik dus heel snel moeten uitzoeken want ik ben arm.
Het enige voordeel van zoveel werken is dat ik eindelijk veel geld ga verdienen en dat ik eens dingen kan gaan kopen die ik al heel lang wil hebben (nieuwe PC, DDR, PS2, nog wat manga, dvd boxen van o.a. Charmed & Lost etc.) maar ook fitnessen. Daarnaast heb ik ook geld nodig voor vakantie(s) die eraan komen.

Dus... >_<

1 opmerking:

Anoniem zei

Nounou, jij bent flink wa van plan... jezus, daar mag je idd wel wat voor gaan werken ja... je hebt aan de andere kant wel genoeg tijd om te werken. Het ligt er idd ook aan waar je werkt. Ondanks het feit dat ik voor de its bv om 7 uur op moet morgenochtend vind ik het helemaal niet erg... het is namelijk gewoon leuk werk :D... Je hebt je zeker al ingeschreven bij uitzendbureaus enzo? En anders is het mss iets om een keer in de krant te kijken voor werk... je weet nooit :)