januari 26, 2006

Mad Caddies


Tijdje terug postte ik op mijn stamforum een topic met de vraag of mensen nog muziektips hadden, vooral richting punkrock, omdat ik vooral die muziek mooi vind. (Flogging Molly, Drop Kick Murphys). Ik kreeg heel veel leuke tips maar tot nu toe is het me enkel gelukt om een album van de Mad Caddies te downloaden.
Deze muziek heeft met echt verrast, het is namelijk hele afwisselende muziek. Het ene moment doet het me denken aan de relaxte Nederlandse reggae-band Beef, terwijl het andere moment herkenbaarheden van Less than Jake maar vooral de Zweedse band Millencolin te horen zijn.
Het is hele vrolijke, maar vooral zomerse muziek en het doet me echt goed om er naar te luisteren.

Alleen het is, net als Millencolin, nogal simpele muziek, waardoor ik denk dat ik er binnen enkele weken op uit gekeken ben, net als bij Millencolin het geval is. Hoe dan ook, nu heb ik er nog lol van.
Ik heb een album van de Real McKenzies klaar liggen en binnenkort hopelijk ook het veelgeprezen The Pogues.
Ben benieuwd...
Jullie nog tips(alweer)?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zou et echt nie weten... wat japanse muziek mss? :P:)