mei 14, 2006

En dit zijn ze dan...

De 23 spelers die wél meegaan naar Duitsland zijn:
Doel: Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg en Henk Timmer.

Verdediging: Khalid Boulahrouz, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Johnny Heitinga, Kew Jaliens, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en André Ooijer.

Middenveld: Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart.

Aanval: Ryan Babel , Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie, Arjen Robben en Jan Vennegoor of Hesselink.

Deze helden mogen de abnormaal hoge verwachtingen waar gaan maken vanaf komende maand.
Nederland zal in oranje gehuld zijn as will I. =D

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Yup, ik heb ze ook gezien... nieuwe gezichten en oude bekenden... Ik denk dat hij er zo wel goed aan heeft gedaan... de overgang van oud naar nieuw moet toch ooit komen he... en mss is het van klaas jan ook wel goed... Hij is nog jong ten slotte he :), en hij heeft portugal :)

Anoniem zei

Ach dat maakt mij toch helemaal niks uit!

Anoniem zei

ik mis opdam en toch ook beetje emanuelson

Anoniem zei

Mss cliche, maar ik mis toch echt Huntelaar.

Hij had van mij Jaliens, Kromkamp, Maduro, Babel of Vennegoor thuis mogen laten ipv Huntelaar.

Maarja :P Mijn mening

Verder lekker teampje!

Micheloz zei

Jullie luisteren niet naar de uitleg van Van Basten. Ik snap best dat Huntelaar thuis blijft...of nee, Huntelaar kan tenminste nog naar Portugal, EK met Jong Oranje. Vennegoor is écht een goed breekijzer, Hunterlaar is dat niet.
Hij had idd Jaliens thuis kunnen laten ipv Hunterlaar maar ik snap t zo ook wel, 3 spitsen is genoeg.
Babel moet mee voor de flanken, Kromkamp zal misschien wel de basisplaats krijgen voor rechtsback en Maduro is nodig voor t centrum.

Ik mis Opdam idd ook, vond t achteraf ook vreemd.

Maar Huntelaar krijgt nog kansen zat, verwacht gewoon niet teveel van hem!

Anoniem zei

ik vind het ook niet gek dat de hunter niet mee gaat maar ja ik blijf voor opdam en emanuelson. Maar foppe neemt de tovenaar niet mee dat is nog veel maffer!

Anoniem zei

Bwugh, stom, voetbal!




(a)
Ik ook van jou Miesje.

Anoniem zei

Euhh... heb ik iets gemist (aangaande de reactie van enlie? :P:))

Micheloz zei

(K) @ Enlie =D

@Rick: tovenaar? Ik ben t ff kwijt...Medujanin, is dat de tovenaar? Want dat vond ik ook echt raar =S

Micheloz zei

Oh Rick:

http://84.244.146.215/nieuws_bekijk1024.php?id=30658

Anoniem zei

ja had het vanmorgen ook al gelezen:D Maar idd mendujanin is de tovenaar;)

Anoniem zei

Kusje terug hoor Mies =D

=)