mei 26, 2006

'T Plein

Toen Jurgen me gisteren belde op mijn werk of ik 's avonds nog wat mee ging drinken zei ik natuurlijk ja maar ik had kunnen verwachten dat ze weer in t Plein waren xD
Nu hou ik niet zo van uitgaan, die herrie en drukte enzo maar in t Plein is t altijd wel leuk en gisteren vond ik het dan ook echt superleuk. Slap ouwehoeren met Marijn gaat altijd goed, want we zitten op dezelfde golflengte xD =_= maar ook Stella zat op dezelfde golflengte en dat was ook echt leuk =D
Dat wou ik alleen ff zeggen, dat ik het gisteren echt leuk vond ^_^ Totdat ik twee keer tijdens de pit viel >_< De eerste keer zat ik vast met mijn been dus ik bleef rustig zitten (ik stond echt voor lul...of nee, zat voor lul) vervolgens flikker in bijna t podium af waarna ik nog een extra zet kreeg en er dus wel afdonderde, op een meisje. Toen vond ik t wel weer genoeg -_-

Maar t was wel leuk!

Tot slot nog dit, grapjestijd:

Er was eens een boer, die had twee kippen.
Een zwarte en een hond.

26 opmerkingen:

Anoniem zei

ik snap hem niet... 8-|

Anoniem zei

gejat van Balkenende uit de lama's:P

Micheloz zei

preciieeees! Jij snapt t!

Anoniem zei

jeroen van koningsbrugge;)

Anoniem zei

Nou...iig mooi dat ook jij et leuk hebt gehad... nog energie over voor vandaag? :P:)

Micheloz zei

Eh?! Voor vandaag, bedoel je t werken de hele dag? Dat wel hoor, t ging wel goed.

Anoniem zei

ow dus je was geflikkerd, ik dacht dat je moe was van de pit

Micheloz zei

Nee nee, niet moe xD Ik baalde er gewoon van dat ik gevallen was op dat meisje =_=

Anoniem zei

Kan k me voorstellen :P... K ben nu echt kapot... maar morgen toch weer gewooon lekker werken van half negen tot 5... god red me :S:P:)

Micheloz zei

Niet zeuren, ik moet de hele week werken en maak dagen van 9½ uur =_=

xD

Anoniem zei

ik vond het ook leuk! :D
jammer alleen dat ik om 09.00 alweer op mn werk moest zijn.

jammer dat ik je niet had zien vallen, leedvermaak is altijd leuk

Anoniem zei

Hahahha ooooooooh evil zus hier!!!

Tof dat je het leuk had en zo ^^ Enneh, is altijd lekker, vallen in van dat soort tenten. Lekker schone vloer ^^

Anoniem zei

Ach ik heb et overleefd... nu op naar de da vinci codeee :D:) En idd enlie, die vloeren daar zijn echt `schoon` :S:P:)

Micheloz zei

Dat vallen op de vloer was niet zo erg, kleren kunnen in de was. ^^

@Stella: dank je =_= wat een medeleven zeg!

;_;

ik moest om 10:00 btw op mijn werk staan, dus veel zieliger dan mij was je niet (of als ik, weet ik t met dat stomme als/dan mij/ik xD)

Anoniem zei

Het is dan ik.

Micheloz zei

Nee niet jij, jij moest toch niet zo vroeg werken, IK

(haha -__- sorry enlie)

Anoniem zei

Normaal ben ik ook geen Pleinaanhanger, maar ik heb ook echt uberlol gehad XD

Mja, gewoon oneindig slap lullen, kom je al een heel end. En lomp pitten op SOAD~!!!11@@

Anoniem zei

Oke... da houden we erin dan... maar ik wil eigenlijk ook wel een keer ergens anders naartoe... anyone any ideas? :)

Micheloz zei

-_- waar?

Anoniem zei

Hoezo ergens anders?

Alle andere tenten draaien ze ook nog es boutmuziek, dus dan is dan automatisch nog fouter dan Plein XD

Micheloz zei

Ja idd en daar is t ook nog eens keidruk.

Anoniem zei

Ja, en dan heb ik het nog niet eens over de breezah's XD

Anoniem zei

En semi-stoere sukkeltjes :)

Vooroordelen alom!

Micheloz zei

JA! Maar die zijn wel waar!

Anoniem zei

we moeten een keer naar nijmegen gaan of tilburg ofzo :D

Anoniem zei

HET IS BRUIN!!! FFS

EEN BRUINE! NIET ZWART

AAAAHHHH