mei 18, 2006

Wonderkind

Moet je dit kind nou eens zien voetballen: Klik hier

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Okeee... dat zijn een aantal VETTE steekpaasjes :P:D... Da ken ik nie en zal ik ook nooit kunnen :)

Anoniem zei

Hallelujah.

mijn blik atm: -_-
Mijn gedachte atm: stom voetbal
Mijn 2e gedachte atm: Ik ook van jou Mies (k)

Micheloz zei

Sommige topspelers kunnen dat niet eens

@Enlie: k dacht wel dat t voetbal op een gegeven moment jou zou gaan vervelen =P
Maar je blijft toch mijn grote liefde hoor ^_~

Anoniem zei

Mies, tot vanavond!
Wel genoeg roosjes kopen, vul het bad maar alvast!

Kusje, je lief

Micheloz zei

En, romantisch he, die kaarsen zo erbij?!

=D

Tot morgenavond!!
xje

Anoniem zei

Jaaaaaaa echt mooi =D
Wat was je lief!

Tot morgen, -xxx- LoveYou

Anoniem zei

Jezus... je hapt een keer toe en gelijk bloeit er een nieuwe relatie op? wanneer is de bruiloft? :P:)

Micheloz zei

Ik vond jou konijnenpakje ook echt botergeil kleintje van me!!

Mmm...

(omg)

Anoniem zei

Je kan het zelfs ficties overdrijven he mich :P

Anoniem zei

Euhh... maak daar fictief van... een konijnenpakje... ja inderdaad zowieso pakJE ja :P... vreemde fantasie heb jij :S:P

Micheloz zei

Hoezo? Stond haar echt heel sexy hoor!

Anoniem zei

*Zucht*...:P

Micheloz zei

(0mg ik ben al blij dat Stella hier niet kwam, haha xD wat zou die wel niet denken xD)