mei 11, 2006

Meeleven (2)

Maandag was de aflevering van ER weer op tv waarin de hoofdarts Mark Greene op t toilet in elkaar geslagen wordt. Toen ik deze aflevering vorig jaar voor t eerst zag schoot ik recht omhoog uit mijn bed, heel erg geschrokken. Voordat dit gebeurde was er al een hoop gebeurd, Mark werd beticht van racisme door een aggressief broertje van een jongen die dood was gegaan in t ziekenhuis. Mark werd door hem bedreigd en later op die dag werd Mark op de toiletten compleet in elkaar geslagen. T komt echt heel eng over...Vooral omdat echt niemand door heeft dat hij in elkaar geslagen is en ligt te bloeden op t toilet. Je zit echt in jezelf "LUL NIET EN GA DIE TOILETTEN IN!!!".
Echt erg...en nu keek ik hem weer en lag ik weer samen geknepen in bed. Af en toe heb ik van die momenten bij series. Later in ER komt er nog zo'n moment, maar dan sterft er ook echt een castmember.
Nou dit wou ik jullie ff meegeven. Ik ben zo'n emotionele ziel... ^^"

4 opmerkingen:

Anoniem zei

YES! Nog een ER fan! Alleen beetje jammer dat het de voorlopig laatste aflevering was :(..
Mooie aflevering was dat trouwens ja..

Micheloz zei

Helene, DAT WAS NIET!!! Vorige keer zeiden ze dat ook maar het is NIET de laatste ER-aflevering, t gaat gewoon verder. Net5 is dat vergeten eruit te halen! Dus nu begint seizoen 4 en gaat ER gewoon verder!

Anoniem zei

Lief hoor mies =)
Ik heb hem niet gezien! Damn! Alleen die erna, waarbij hij een blauw oog heeft en z'n arm int verband *zucht*

Micheloz zei

Jah, was echt zielig...Mark flipt hem echt helemaal.