augustus 22, 2006

Here and back again

Lowlands zit erop. Ik ga geen groot verslag geven, ik pik er wel wat foto's tussen uit.
Het was leuk (geweest). De tent was een ramp. Het terrein was geweldig. Het eten was lekker. De aanwezigheid van oud 6vwo'ers was groot. Het terrein was zondag een ramp. Muse was geweldig. Gogol Bordello was heel leuk.

Ik heb niet zo heel veel gezien maar ik doe ook maar mijn eigen top...

Top 5:
1. Muse. Alweer en met stipt! Het is geweldig zoals zij hun nummers ten gehore brengen in een tent met duizenden mensen. Het eerste half uur heb ik denk ik 15 keer kippenvel gekregen. Zo gaaf!
2. Gogol Bordello. Echt mijn soort muziek, zigeunerspunk! Geweldig leuk!
3. Snow Patrol. Kende niets maar ze waren erg mooi en goed.
4. Cool politics. Met de baas van ID&T, Ellen ten Damme (zangeres), politica Femke Halsema (GroenLinks) en politicus Geert Wilders (Groep Wilders). Was erg interessant om erbij te zijn.
5. Hard-Fi. Kende maar één nummer van hen, die als laatst werd gespeeld. Maar de fluitpiano van de leadsinger was echt geweldig!

Flop 3:
1. Dolf Jansen. Was niet echt leuk...
2. lostprophets. Wilde ik graag zien maar ik vond ze tegen vallen. De zanger vond ik vooral niet geweldig.
3. Arctic Monkeys. Misschien lag het aan de moddermannen die langs kwamen stormen, of aan t feit dat de leadsinger 19 jaar is, maar het concert was niet veel aan.

Gemist top 5 =(:
1. Danko Jones. Ik had echt graag in die pit gestaan, was twee jaar geleden geweldig. Maar ik voelde me niet lekker.
2. Infadels. Leuke muziek, had ik graag willen zien.
3. De Lama's. Ben Lama-verslaafd maar Muse gaat echt voor.
4. Less than Jake. Ook tegelijk met Muse. Echte punk maar...Muse!
5. Klaas van Eerden. Hele leuke cabaretier.

Overigens zijn we zaterdagnacht naar de Grolschtent geweest, waar ze jaren '90 muziek draaiden. Echt supervet!

Gisteren was ik rond 14:00 thuis. Ik zou eigenlijk in Utrecht blijven omdat ik met een vriendin daar naar de bios zou gaan. Maar alles was modderig en ik was ongeschoren en mijn haar zat niet dus ik ben gisterenavond nog geweest. Ik was wel moe maar ik wou wel graag gaan, we gingen naar PotC2! =D
Maar goed, ik dacht dat mijn laatste trein om 0:39 ging (ik zou echt zweren dat dit ook zo was) maar...dat was niet zo xD Wij kwamen daar aan en de laatste trein was nét weg, hij had nog wel vertraging! -_-
Dus na 4 slechte Lowlandsnachten ging ik mee naar haar kamer ^^" Daar maar pitten. Maar wij kletsen altijd heel veel eh...rond 6:00 uur waren we nog aan t klieren. Dus ik heb ongeveer anderhalf geslapen.

Nu heb ik een slaaptekort en tis net alsof ik zweef xD En t leuke is, morgen ga ik weer naar haar!! =P We hebben met de hele vakantiegroep afgesproken, een aftermeet van de vakantie.
Dusss...

Oh ja foto's!! :







17 opmerkingen:

Anoniem zei

Vette shit hoor.

Btw, wat betreft Lostprophets, klopt helemaal, want eh, ff onder ons, eigenlijk he, kan die zanger helemaal niet zingen. Hij kan helemaal geen tonen vasthouden ensow

Micheloz zei

Mjah t viel me echt tegen hoor. Nummers hier op de PC zijn gewoon goed maar t kon me gewoon niet boeien...

Anoniem zei

Hmm, jullie tent was wel echt zooi. Blegh. :P

Grappig van dat Coolpolitics! Dat lijkt me inderdaad erg leuk, om het live te zien.

Ga je volgend jaar nog een keer?

Micheloz zei

Misschien, zien we dan wel...ligt ook heel erg aan de line-up.

Anoniem zei

Lowlands was toch wel vet ondanks alles :)... Ik heb het iig heel erg naar m`n zin gehad en ik ben ook niet alleen maar naar concerten geweest... heb een interessant college gezien op de lowlands university... Verder naar dolf jansen geweest en heb natuurlijk ook de geweldige afsluiter gezien... Ik was het `middelpunt` van de aandacht, maarja... of ik daar nou zo blij mee moest zijn :P:)... Iig heb ik het echt vet gehad :D... En weer nieuwe bands als snow patrol leren kennen die echt mijn soort muziek speelden :)... Geweldig :)... Ook a balladeer vond ik mooi en mich ging net weg bij LP toen het vet werd... De zanger is idd vreemd... iig zijn kledingsstijl :P:)

Anoniem zei

ik vind de zanger van lopro ook niet zo goed, maar echt een nieuwe toffe cd!

Micheloz zei

Vind je? Ik heb die cd ook maar nog niet echt geluisterd, maar ik heb gehoord dat die echt bout is.

Anoniem zei

de tent viel echt wel mee man:P je bent gewoon een kampeer-noob:P:P:P Ik heb hem thuis opgezet en ga er deze hele vakantie nog inslapen:P:P:P
Maar LL was echt vet en ik wil echt nog wel een keer al is het alleen al voor de sfeer van het festival en de gezelligheid!
En ik vond artic monkeys geen flop qua muziek ze zijn alleen nog duidelijk erg onervaren qua performance(hele tijd overleggen en stille momenten)! Dolf was wel flop want hij zeek brabanders af!
Maar ik vond het een tof weekend mede dankzij de hele clan!

@ jurgen mooie typering: 'middelpunt van de aandacht' Dus nog een keer om het af te leren JUUUUUUUUURGEEEEEEEEN

Anoniem zei

oh en noemen ze dat tegenwoordig klieren

Anoniem zei

:P JURGEEEEN :D... Ach ja je moet er ooit aan toegeven he :P:)

Anoniem zei

JAAAAAAAAAAAA ik vind het een geweldige cd
Maar ach
volgens jou en Joran en Robin en iedereen zal ie wel 'emo' zijn!

xD

Micheloz zei

Uhuh iedereen is emo xD

Rick, ik hoop dat je voor geen meter slaapt in je kuttent xD haha =P

Ik heb vanacht weer maar 3 uur geslapen, hehe van ong. 6 tot 9 =P echt sleeeeecht!!

Anoniem zei

Geniet maar van je vakantie zolang je die nog hebt :)... ik mag morgen weer lekker om 7 uur opstaan en jullie lekker niieett :P:)...ahum...

Micheloz zei

Ik moet morgen nog van alles regelen en doen...das al druk zat

Anoniem zei

ik om half zeven:P

Anoniem zei

Mjaa ik vind het een goed album. Maar nu zit ik alweer in de AFI-sfeer! :D

Micheloz zei

AFI is cool ^^