augustus 13, 2006

Vakantie [terug]

Ik zal t kort houden omdat het jullie niet zo kan boeien.
Maar het was:

Geweldig!!

T weer viel zwaar tegen...veel regen gehad enzo dus de gehuurde fietsen zijn niet optimaal gebruikt maar ik heb zoveel lol gehad en getrapt. Een echte vakantie gehad...baal er dan ook écht heel erg van dat we weer terug moesten.

T was echt keileuk...we hebben iig nog superveel filmpjes op te kijken en eentje had zelfs een videocamera mee dus dat wordt lachen over twee weken bij de Aftermeet =D

Morgen de hele dag mijn opgenomen ER kijken. Maandag, dinsdag en woensdag werken...met maandagavond een Lowlands-meeting en dinsdagavond misschien een afspraak met Hao.
En dan donderdag weer pleite richtign Lowlands...als t kutweer wordt, hebben we mooi pech.

(dit is overigens mijn 100e log =D)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze prestatie :P:)... op naar de volgende 100... maar jij hebt dus ook een echte, verregende vakantie gehad? :)... Mooi zo...nouja, we wisslen morgen wel ervaringen uit enzo :)

Micheloz zei

mooi zo? Nou dank je =P
Die van mij was tenminste geweldig ^^"

Anoniem zei

het sloeg ook meer op het echt als op het verregend.. :P:)

Micheloz zei

Vooruit dan...

Anoniem zei

aaaaaaaah miesje lieve schattebout ik heb je zo gemist!!!!! (K) (K) (K) (K) (L)

xD Grapje hoor. Leuk dat je het leuk had :D en wel stom van het weer ZULLEN WE HET SCHOPPEN :@
Ik moet maandag alweer mijn rooster ophalen en woensdag beginnen de lessen alweer erg he :( aaaaaargh.

Ennuuuuuuuh .... Have fun op Lowlands :O

Micheloz zei

Jij zit tenminste nog op t JBC
xD
Ik begin dus over minder dan twee weken al en ik ben nog niets eens officieel aangemeld o.O

Anoniem zei

Komt allemaal wel goed, geloof me... En enlie... zo vroeg alweer beginnen? Jezus, een vakantie vliegt om ofzow *is zelf ook al weer twee dagen bezig met stage, maar daaar gaat het niet om :P:)