augustus 04, 2006

Vakantie

Morgen ben ik dus op vakantie met vrienden van t internet naar Schiermonnikoog. Om 7:15 moet ik al op t station staan waar ik Jenny zie (ja de Jenny van 6vwo, die gaat ook mee). We pakken de trein van 7:30 naar Utrecht, vanuit daar gaat de trein van 8:22 naar Groningen, waarmee we 2 uur(!) onderweg zijn. 10:15 komen we daar aan, dan hebben we de bus nodig naar Visafslag Lauwersoog, een reis van één uur. Stukje lopen naar Lauwersoog, de boot naar Schiermonnikoog pakken, reis van drie kwartier en dán zijn we er.

Ik heb gisteren met Rick, Laurentz en Marijn al inkopen gedaan: badlakens van de Zeeman (hehe), een beachvolleybal, deo, tandenborstel, batterijen, videobanden (ik moet een week lang ER opnemen o.O), beltegoed.
Zo dadelijk nog ff lenzen halen, een buskaart en drinken voor onderweg. Straks nog even naar de stad om seizoen 6 van ER te halen (DVD-box =D). Want die afleveringen komen volgende week ook nog (samen met de nieuwe op Ned. 2) dus ik wil vandaag nog zoveel mogelijk ER-afleveringen kijken zodat ik die volgende week niet mis.

Heb ik nog meer? Geen idee eigenlijk...ben er wel klaar voor, hopelijk wordt t weer beter.

Tot over een dikke week!

1 opmerking:

Anoniem zei

See you en have fun :)