juli 31, 2006

Rabarbergeknoei (BBQ)

Zaterdag op zondag had ik een bbq met wat vrienden van internet in Amerongen (jawel...eerst naar Utrecht, dan naar Driebergen-Zeist en dán met de bus. Dan ben je toch wel weer bijna 2 uur kwijt).
T was een beetje een prelude voor de vakantie die zaterdag begint op de welbekende badplaats, immer populair bij de jeugd gezien de 1120120e plek op de vakantiebestemmingenlijst, Schiermonnikoog.
Was erg gezellig maar geen oog dicht gedaan maar wel veel Hertogen gezopen. Dus gisteren was echt zo moe en misselijk...
Maar gelukkig was ik niet zo ver weg als een vriend van mij die anderhalf uur lang heeft zitten speechen (die gast heeft niets eens gelegen maar heeft gewoon doorgezopen, 's ochtends zat ie aan de wijn en t bier) en waarvan we later een mailtje kregen dat ie gek genoeg niets meer wist vanaf 's ochtends 10:00 tot 's middags 16:00 (hij stond ineens onder de douche).

Maar goed, ik was gisteren echt brak =P
En we zijn er ook met zijn allen als collectief achter gekomen dat Schiermonnikoog eigenlijk toch wel heel saai is xD Er is echt niets te doen xþ
We nemen gewoon een hoop cabaret en animé mee, komt t helemaal goed... (en bier!)

Dus zaterdag vertrek ik. Dan kom de 12e terug en 5 dagen later vertrekken we, jawel, richting Biddinghuizen, LOWLANDS!!!
In de week tussen Schiermonnikoog en Lowlands werk ik mijn laatste drie dagen bij de AH...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha god, !
Rabarber is SUPER en SUPER lekker wubwubwubwubwub we verkopen het alleen niet op mijn werk :O

Micheloz zei

Rabarber lekker? o.O

Anoniem zei

HEERLIJK (L)

Btw Mies, die Chuck-tour van jou he, is dat een filmpje of niet ? Want die speel ik af in Windows Media Player en daar hoor ik aleen maar geluid.

Micheloz zei

Nee das gewoon MP3, een hele CD. Probeer t maar met Winamp.

Anoniem zei

Zo... u heeft zich ook niet verveeld zie ik... ja ik ben een beetje eerder terug als gedacht vanwege dat POKKE weer in zeeland :(:(:(... Nouja, toch wel een beetje een lekkere vakantie enzo gehad... ik hoop dat het weer jou ook niet tegen zit ;):)