juli 22, 2006

Computer

Vorige week woensdag heb ik eindelijk een nieuwe PC gehaald, eentje die echt minstens 10x zo goed is als die ik had.
Iig, das de bedoeling. Maar dit valt vies tegen.
Ik hou ervan om music videos te maken maar Moviemaker loopt constant vast dus ik kan er niets mee.
Als er een downloadprogramma open staat is er niets aan te vangen met mijn PC. Ik hoef maar een map te openen of hij loopt weer vast.
Dus ik ben net naar de PC-zaak geweest waar ik hem gehaald heb en hij kon me een half uur voor sluitingstijd natuurlijk niet optimaal helpen maar waarschijnlijk ligt het aan mijn intern geheugen, iets waar ik zelf ook al aan gedacht heb.
Dus nu ben ik een programmatje aan t downen op aanraden van die verkoper waarmee ik kan zien of mijn systeem wel in orde is.
Ik twijfel eraan. Maar tot nu toe is die PC zijn 600 euro nog niet waard...

10 opmerkingen:

Anoniem zei

He wat jammer. Is het nu al beter ?

Micheloz zei

Nee >.<
Dat programma is vrij onduidelijk. Ik zal gewoon met mijn PC terug moeten gaan maarrrr...ze zijn geloof de komende drie weken dicht -__-

Anoniem zei

HUH... 3 weken?!.. Das wel erg extreem :S... wat is dat voor een computerwinkel??

Anoniem zei

Koop een macintosh.

Micheloz zei

@Jurgen: VI computers. Volgens bedoelde die gast dat. Maar goed, vandaag weer een probleem erbij gekomen -__- hij sloot steeds Windows Verkenner af "uit veiligheid". Dus elke map die ik opende sloot ie af en vervolgens liep Explorer elke keer vast

@Any: mjah, geef jij geld?

Anoniem zei

Haha germ. Dan tref je het even =P

Anoniem zei

Dus dat wordt wachten... das echt balen... vooral als je er zo naar uit kijkt :(... Sterkte ermee.. Ik ben hier ook al een paar an t ruzien met de pc`s... en het begint VERVELEND te worden :S:S

Micheloz zei

;_;

Anoniem zei

Emo!!
XD

Anoniem zei

Waarom fragmenteer je de hele schijf niet gewoon als je trouwens een orginele versie van windows op een cd hebt staan want de begin je weer hele maal fresh met niks erop behalve dan de dingen die windows nodig heeft om te runnen dus kijk maar is en anders effe google naar repear progje's ofzo hoop dat ik kon helpen

Greetz,b433et