juli 18, 2006

Burn! Burn!

Haai! =D

Ik hou echt van t strand en van zwemmen met dit weer, geef me een echt vakantie gevoel. Maar gisteren ben ik al verbrand op mijn schouders en bovenarmen (en ook een beetje op mijn rug geloof).
En nou ga ik de komende drie dagen waarschijnlijk ook nog naar t strand. Morgen met mensen van de AH, donderdag...mjah met jullie dan =P en vrijdag probeer ik iets te regelen omdat Lynn (goeie vriendin, niet van 6VWO xD) veel moet werken maar dan wel tijd heeft om eens naar t strand te gaan.
^_^

Wie gaat er donderdag mee? (van die twee of drie mensen die hier nu nog maar komen)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ik wil dolgraag mee maar ik moet werken.. ARBEITEN JAH! =(

snik.

Micheloz zei

Chris? xþ

Anoniem zei

Ik ben er bij... en ook ik ben idd aardig verbrand op mijn schouders en bovenarmen... maarja, wie bruin wil zijn moet pijn lijden :)

Anoniem zei

jaaa dat was ik! :D

Micheloz zei

Jij had al op bed moeten liggen tante!
Niet bij ons blijven maar nog wel op de PC he!

=P

Anoniem zei

XD

Anoniem zei

Oeh sexy hoor mies moet ik je nog insmeren =O xD

Micheloz zei

Mjah als je mee was gegaan wel lieverd :P

Anoniem zei

was het leuk geweest want dit was tuurlijk al weer een tijdje terug.