juli 05, 2006

Hmm...

Een nieuw logje, gewoon met een paar dingen.

Na de val van afgelopen maandagavond met mijn fiets, is mijn knie goed genezen. Alleen van de wondjes op mijn linkerwondjes en van mijn gehele rechterarm heb ik nog last. Dat heb je met die schaafwonden. Vooral als ik in de zon sta met die wonden, voel ik ze goed.

Verder is t nog steeds warm en heb ik zin in vakantie. Ik kijk echt uit naar Lowlands maar ook naar een weekje Schiermonnikoog met vrienden van internet. Gewoon een weekje lekker weg, doen wat je niet laten kijken: het echte vakantiegevoel.

Vanacht komen mijn ouders terug van een week vakantie Kos. Hier thuis is alles goed gegaan, echt ongezond gegeten hebben we niet, maar tis wel eens gezonder geweest (vanavond shoarma =P)

Nu ik zoveel werk, weet ik zo gauw niet meer wat ik aan moet met mijn vrije tijd, dat is echt dom. Met dit weer ga ik t liefst zoveel mogelijk naar t strand.
Afgelopen dagen twee keer wezen zwemmen in de Oosterplas, was echt lekker en leuk!
Zwemmen met bier naar t vlot en dan op dát vlot je flesje kapot laten ketsen. ^_^"
En dan 's avonds keihard tegen Jurgen op knallen om op de grond te belanden, vlakbij de huisartsenpost op de AA-wijk.
NB: Er stopte wel meteen een auto met Marokkaanse en Nederlandse jeugd om te vragen of alles in orde was. Zoiets zou gewoon in de krant moeten komen, want dat hoor je dus nooit.
Ik heb daarna wel een uur moeten wachten terwijl mensen die ná mij binnen kwamen eerder naar binnen mochten. T moest alleen schoon gemaakt worden bij mij...

En zodra mijn vader terug is, z.s.m. mezelf inschrijven voor mijn nieuwe studie: Social Work
Binnen die studie ga ik toch weer de kinderkant op. Tis hier gewoon lekker in Den Bosch, op de Avans hogeschool.

Dat was t wel weer.
Jullie nog wat?

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Nope, niet echt... nogmaals digitale excuses :P... Ben blij dat het allemaal goed aan het genezen is... Tja, ik heb idd ook zin in lowlands... en in de andere twee vakanties die ik ga hebben... heeerlijk... twee weken naar zeeland (nu alleen maar hopen dat het weer zo goed blijft :S) en daarvoor hopelijk naar parijs... Soepel is anders he mich ;):)... En nu weer lekker een dagje vrij.. wat is vakantie toch een heerlijk gevoel :):D Morgen komt michael en daarna werken... vrijdag weer dansavond en zaterdag feest... Ik kom mijn vakantie wel door :)

Anoniem zei

Ja, hoe gaat het met mij. Ik eet slecht (lees: geen avondeten, geen lunch, geen ontbijt - in willekeurige volgorde. Het enige wat ik eet is ijs (lees: als avondeten, lunch en ontbijt. Gewoon één ijsje. Tja, dat is niet goed natuurlijk. Maar goed, ik geef de hitte een beetje de schuld en verder ook mezelf, want ik moet dat eigenlijk niet doen. Ik denk dat het iets psychisch is, alleen eten werkt gewoon niet, en ik voel me ook niet lekker genoeg om te eten, zeg maar, in m'n hoofd ofzo). En ik heb nu stage, voorlopig nog anderhalve week, en dan twee weken leren voor twee herkansingen. Ik ben voorlopig dus nog wel even druk bezig. Daarna gelukkig drie weken naar France en nog een weekje Amerika.

Straks komt mijn moeder bij mij eten. Heel gezellig.

Mich, heb je zin vrijdagavond wat in de stad te gaan drinken? En andere mensen die meelezen (waaronder Jurgen, maar die weet 't als het goed is al). Wie zouden er allemaal mee willen? Ik heb niet al die e-mails, dus laat anders even een mailtje rondgaan...

Verder... Eergisteren sliep ik bij Lotte en opeens kwam ze zo dicht tegen me aan liggen (dat heb ik niet letterlijk op mijn site gezet, ik dacht dat dat wel erg privé was, maar goed, dit leest toch niemand die Lotte kent). Echt zo ineens zo'n heel intiem-achtig moment, van dat we echt vriendinnen zijn enzo. Ik moest er bijna van huilen, van het vertrouwen tussen ons. Goh, ik lucht hier even heel mijn hart ofzo, haha. Lotte is gewoon heel lief.

Micheloz zei

omg Mich, gaat t verder wel? o.O

Ik kan vrijdagavond wel mee denk ik ja ^^
Ga je ook een keertje mee zwemmen?
Morgen? (A)

Anoniem zei

Ik kan vrijdag wel, maar ik wil ook nog even naar de dansavond toe eigenlijk :)... Kan ik niet missen :P:) Dus het kan wel, maar niet tot al te laat :)

Anoniem zei

Jurgen, ik kan ook niet al te laat want donderdagavond wordt ook erg laat (lees: ik logeer bij Lotte). Komt helemaal goed dus :)

Mies, alles is wel oké. Ik denk dat ik een beetje geschokt was van de vertrouwelijkheid, de hele sfeer enzo, en ik heb nogal de neiging daarin te blijven hangen en er te veel over na te denken. Enzo.

En zwemmen, tja, ik doe dat liever niet zeg maar. Bikini's zijn eng ;) Ik wil wel mee als ik een winterjas aan mag haha. Nee, grapje, maar ik kan morgen sowieso niet (lees: ik logeer bij Lotte), maar andere keer misschien?

Micheloz zei

Is goed. En over vrijdagavond, k moet zelf nog wel ff kijken want zeg maar...eh vrijdagochtend om 04:00 u komen mijn ouders terug en ik moet vrijdag de hele dag werken, dus om er nu 's avonds ook weer weg te gaan.

En verder snap ik t wel Mies, maar je mag best blijven hangen, niets mis mee. Je kan jezelf wel blijven beschermen maar uiteindelijk weet je toch niet hoe alles loopt. Dus geniet er maar van ^^

Anoniem zei

Hmm, Mies, kunnen we dan niet gewoon één uurtje? Zeg maar tussen acht en negen ofzo, dan ist precies lang genoeg en dan heb ik jullie toch weer even gezien. :)

Micheloz zei

Hmm ik zal es kijken voor je, maar een uurtje wordt toch al gauw weer langer. Heb je van t weekend geen tijd?

Anoniem zei

Hmm, dit weekend... Ja, kan op zich wel, zaterdagavond, maar niet te laat. Zeg maar van negen tot half elf ofzo. Jurgen, oké voor jou?

Micheloz zei

K moet werken zaterdag -en zondagavond van 16:30 tot 22:00

nou Mies, ik zal wel vragen voor vanavond dadelijk. Maar ik moet vandaag tot 18:30 werken dus je hoort t wel wat later, hopelijk is dat niet erg.

Anoniem zei

Hee Mies, nog even dit: ik vond het heel leuk vrijdagavond! :D

En wat je (terug)zei over dat je altijd weer alleen bent na zo'n leuke avond/week: helemaal waar. Rotgevoel is dat. Maar goewd.

Micheloz zei

Ben blij dat je t leuk vond! =D K was daarna nog naar Laurentz gegaan, samen zitten lachen om Rowan Atkinson ^^