juli 11, 2006

Verveling

Nu ik twee weken vakantie heb van de AH, heb ik ook echt vakantie. Maar ik weet me god niet wat ik nu moet doen. Nu schiet me ineens te binnen dat ik vandaag had willen gaan hardlopen maar goed, vergeten.
En op zich kan ik vaak zat dingen gaan doen, maar als ik dan thuis zit, achter de PC bijv. heb ik geen idee wat ik zal gaan doen. Downloaden van dingen gaat langzaam dus veel animé kijken zit er niet in...En ik weet ook niet wat ik moet loggen. ^~^
Dus, mjah...dat wou ik zeggen.
Het blijft gelukkig goed weer dus we kunnen van de week een keer weer gaan zwemmen ^^

[te über loggig]Gaan jullie nog wat doen?[/über loggig]

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja... wat ga ik nog doen... ik ga vandaag nog een uurtje lessen met rij instructeur... Voor de gezelligheid en om de koppeling weer helemaal onder de knie te kunnen krijgen ;):)... Verder doe ik niet al te veel.. Gisteren wel een gezellig avondje met tas en daf gehad.. en mss vanavond naar dorus... is dat nog een idee? Nouja, dat hoor ik dan nog wel... Ik ben iig aan het genieten van m`n vakantie... en binnenkort helemaal als de pc verplaatst is en ik bij wijze van spreken 24/7 op de pc kan gaan zitten :P:)

Anoniem zei

jaa ik werk nou juist superveeel =( Anders konden we lekker de hele dag gaan skatennnnn! maar dat doen we nog wel n keertje! TOCH?

Micheloz zei

Ja dat hebben we afgesproken he babe!?