augustus 26, 2006

Muse


En toen ging ik wéér naar Muse
In 2004 zag ik ze voor t eerst live op Pinkpop en ik was helemaal verkocht. Ze waren ZO goed en tevens de afsluiter.
In 2006 zag ik ze voor de tweede keer op Lowlands; eerste half uur 15x kippenvel!

En nu op 28-11 spelen ze hier in de Brabanthallen nota bene!! Ik heb net kaarten gehaald voor Laurentz, Rick, Jurgen, Jan-Hein en mezelf dus we gaan weer.
En het was druk bij t GWK!
Terwijl bij de Free Record Shop bijna niets verkocht was xD

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Nogmaals bedankt voor de moeite... ook voor dat vijfde kaartje ;):)

Anoniem zei

Jah michel is geweldig:P Maar ja wel vaag dat iedereen zo stom is om in de rij te gaan staan dan als het rustig is bij Free record shop

Micheloz zei

Mjah t zekere voor t onzekere he. Bij t GWK weet je zeker dat je terecht kan en voor tzelfde geld sta je bij de FRS en dan klopt er iets niet.

Anoniem zei

volgens mij gaan er echt superveel mensen die ik ken. Moon heeft voor mij en cindy en willem een kaartje gehaald..

en heb meer mensen over kaartjes gehoord! supertof

Anoniem zei

Cool... ja en het is ook in den bosch he... Eindelijk eens een keer geen rekening houden met treinen enzo :D

Micheloz zei

Linda...weet Akkermans dat Vandeberg ook gaat?!

Anoniem zei

Ow mijn god... reunie :S:P:)...Tja... de brabanthallen zijn best groot toch? :P:)